Hverdagen, Jul

~ Glædelig jul til alle ~


Kære læsere

Jeg vil blot benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig glædelig jul. Det er lige op over, og det er i morgen det hele går løs. Jeg er ikke sikker på at jeg når at skrive et indlæg i morgen, så i får det idag 🙂

Jeg kom faktisk i værestedet “Drop In” i sidste uge, det endte med at blive en kanon hyggelig aften, vi spillede pakkeleg, og jeg vandt en bunke julekort + 2 lysestager. Min pakke som var et duftelys, det blev årets hit, alle ville ha min pakke, så det var jo bare skønt. Senere spiste vi traditionel julemad, med alt hvad der tilhører. Det var SÅ hyggeligt, og jeg er så glad for at jeg kom afsted. Dog havde det sne’et en hel del – så da jeg skulle hjem, var jeg nær væltet på cyklen. Æv!

Min hjemmevejleder kom ikke i sidste uge, så jeg måtte vente på at hun kom i mandags, men sørme så om hun ikke aflyste igen, så nu prøver vi d. 30. i stedet for. Men der er meget sygdom, så hun kan ikke bare gå, når hun er den eneste der er på arbejde. Hvilket jeg fuldt ud forstår.

Vi havde afslutning på kurset i torsdags, det var rigtigt hyggeligt at være derinde, men hold da op en krig det tog at komme derind – puuuhhhaaa  1 time og 40 minutter, for en tur der plejer at ta 50 minutter. Gudskelov kom jeg ind i et tog ret hurtigt på Roskilde station, men så kørte det ellers bare langsomt derud af. Alt var imod os, og sneen spillede et stort pus, med toget, så det hele tiden måtte sænke farten, og ikke kunne lukke dørene på stationenerne osv osv.

Men frem kom jeg, men jeg gruede for at jeg skulle hjem igen. Men der var jeg heldig, vi var ude og spise ved Nørreport station, da vi skulle hjem, og jeg kunne ikke se nogen regionaltoge fra nørreport, så jeg hoppede på et s-tog til hovedbanen, der kører altid flere tog derfra nemlig, og rigtigt nok, der holdt et tog der var 20 min. forsinket, som kørte få min. efter. Så helt skidt var det da ikke. Så var hurtigt hjemme igen.

Fredag tog jeg hjem til min mor, hun ville gerne hygge lidt med mig, så vi var lige et smut hjemme hos min moster, hvor jeg bla. fik strikket lidt på mine nr. 2 par sokker. Og senere hyggede min mor og jeg os hjemme hos hende. Jeg blev kørt hjem om lørdagen med mine ting, og så kørte vi sammen til Ro’s Torv, hvor jeg skulle mødes med Birgit og bytte julegaver. Vi gik lidt rundt og shoppede lidt, og skiltes så igen 2 timer senere ca.

Jeg hyggede bare resten af lørdagen. Og om søndagen skulle jeg bytte gaver med min far – hans kæreste og min farmor og farfar, så jeg blev hentet af min far ved 15.30 tiden, og så kørte vi hjem til min farmor og farfar og byttede julegaver. Det blir spændende at se hvad de har fundet på.

Idag slapper jeg bare af herhjemme, og nyder at det snart er NU der sker – jeg glæder mig rigtigt meget til at hygge med familien i morgen, jeg skal bla. i Dom kirken i Roskilde med mine mostre og familie. Min mor og hendes kæreste skal i Fløng Kirke.

Det blir så godt at være sammen med familien, og ikke mindst se om de jeg har været med til at købe gaver til, kan lide det de får 🙂

Det skal helt sikkert nok blive en rigtigt hyggelig juleaften 🙂

Nu vil jeg slutte min juleblog med at ønske alle mine venner, netvenner, familie og bekendte en

~ RIGTIG GLÆDELIG JUL ~  Jeg håber du og dine kære må få en vidunderlig en af slagsen.

Et stort varmt knus fra Henriette

2 thoughts on “~ Glædelig jul til alle ~”

  1. Håber du havde en rigtig dejlig jul, glæder mig til at læse hvad du har fået at gode gaver 🙂 og håber dit 2010 blir rigtig dejligt år 🙂

Skriv et svar

