Wu & Wu Cookie pung – Købt hos ønskefe.dk


Hos slagtenhelligko.dk forelskede jeg mig i efteråret i denne pung, jeg har gået og tænkt meget på den sidenhen, men først for nyligt fik jeg bestilt den. Noget tydede dog på at jeg måske ikke skulle ha den alligevel. Fordi da jeg bestilte via en side i USA, ville de ikke sende mig den for de billige porto priser de havde derover (internt), hvilket også er forståeligt nok, så de annulerede min ordre.
 
I stedet henviste de mig til den engelske side, hvor der var porto for Europa, men men men, der lød den altså alt for dyr, hvis jeg kan regne pund rigtigt om.
 
Derfor endte jeg med at bestille den hos ønskefe.dk – og der røg der “desværre” også lige en taske med i købet, men så fik jeg det også for samme pris som hvis jeg kun havde købt pungen, via den side der sendte til Europa.
 
Hvad synes du om dem? Er de ikke bare nuttede😉
 
 

    

Købt hos: Ønskefe.dk (til henholdsvis 225 kr. for pungen & 125 kr. for tasken)
Set først hos: Dumplingdynasty.com (Husk at klikke på UK flaget for Europa)
Også at finde her: Pearlriver.com
Behøver jeg sige at jeg er super glad for min nye pung & taske. Jeg glæder mig SÅ meget til at komme ud i byen, og vise det til omverden😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Billeder i nuet og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

