Happy Birthday to me


Idag er dagen så langt om længe oprundet – og jeg er ikke længere blot et rundt tal – men fylder nemlig 31 år idag. Dagen idag skal fejres med at jeg skal starte på et kursus sammen med min kære veninde Laura – et tekstilkurus, hvor hun skal lære at blive bedre til at sy, og jeg bedre til at strikke. Det blir en rigtigt hyggeligt dag, hvor jeg så skal ud og spise i aften også🙂

Den er da nuttet den kis-kat – men hva den siger i slutningen – må stå i det uvisse *Hehe*

Ellers håber i andre får en dejlig dag – derude i blog-land.

Føsda’s knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Happy Birthday to me

  1. Deborah siger:

    Tillykke med fødselsdagen. Jeg er lidt sent på den, men håber du har nydt dagen. Kh Deborah

  2. Linda siger:

    Hvordan var kurset??
    kunne godt tænke mig at høre lidt om det.

    Linda

  3. ~laura~ siger:

    Hej Linda,

    Det var rigtig godt og læreren er uddannet både folkeskolelærer og håndarbejdslære og er iøvrigt ivrig gør det selv kreativ. Lokalerne er små og kringlede og ret så hyggelige. Holdet lille og kaffen varm. Og så var Henriette og jeg der jo – det er jo altid en oplevelse *S*

    Laura

  4. lindasnetsted siger:

    ÅHHH!
    Det lyder som om i har haft en god dag på kurset. Hvor mange gange strækker kurset sig over?

    Linda

  5. ~laura~ siger:

    hej Linda.

    Nu hvor Henriette er så langsom til at svare så klare jeg den lige igen *G* Det løber til engang midt i december – så ca 3 måneder.

Skriv et svar

