1 uge tilbage ;-)


1 uge tilbage, liiiiige præcis fra idag af😉 Til hvad, tænker du mon så?!? Jow jow – til jeg fyldet et helt år mere, jeg glæder mig, også selvom at jeg ikke skal det helt vilde på selve min fødselsdag. Der skal Laura og jeg nemlig starte på noget kursus, hvor vi rigtigt skal lære at strikke og sy. Sjovt det starter lige på min fødselsdag, men jeg glæder mig rigtigt meget til det. Og Laura og jeg har talt om at ta ud og spise, når nu vi er inde i København alligevel. Det skal nok blive rigtigt hyggeligt, og jeg glææææder til at fejre det sammen med hende.

Så tænker du måske også – hvad så, skal hun slet ikke fejres? Joooo da – på lørdag regner jeg med at hvis min far er blevet rask, at vi holder noget for hans familie hjemme hos ham. Og næste lørdag igen, der holder vi så noget hos min mor – for hendes familie. Og jeg glæder mig rigtigt meget til at skulle ses med dem alle. Det skal nok blive nogle rigtigt hyggelige dage.

Men ja, hvad dælen har jeg ellers lavet ? Det er jo næsten en måned siden jeg har opdateret sidst, så det vil jeg lige skrive lidt om.

19+20/10 – havde jeg den mest stille og rolige weekend, bare mig herhjemme i lejligheden, det var liiiige hvad jeg havde brug for, jeg havde brug for at ha en hel weekend hvor jeg bare koblede totalt af, og så tv, og slappede af med strikketøj og lydbog også. Og det blev det også til.

24/9 var jeg i DPC, og vi talte en del om min cykel som skulle repareres, og hvordan jeg mon skulle få løst det “problem”. Fandten god løsning, som jeg førte ud i livet senere ugen efter.

29/9 var jeg ude hos min farmor, vi lavede nisser, og hyggede rigtigt meget, jeg sov der ikke den dag, men blev kørt hjem sent om aftenen.

2/10 var der SINDNET komsammen, og vi fik serveret en 4 retters menu, som jeg sjældent vil glemme, nøøøj det smagte godt, ud over det hyggede vi os, og sad og snakkede og havde en totalt hyggelig aften, igen i et godt selskab, med alle de andre inde fra SINDNET.

7/10 var jeg i DROP-IN her i Roskilde, det var en dejlig dag, det var rykket ned i Ringhjørnet, og det var nogle dejlig gode lokaler de havde fået sig der.

7/10 var også dagen hvor jeg fandt min nye vinterjakke, nede i Zizzi, den er bare SUPER lækker, og jeg er allerede helt vild med den, det må jeg sige. Den var ret dyr, men også alle pengene værd, det er jeg helt sikker på.

8/10 der var jeg i DPC igen, og det var en god og indholdsrig samtale, jeg gik derfra med opløftet pande, og et smil på læben, og jeg som havde frygtet jeg skulle sidde dernede og tude helt vildt igen.

10/10 var jeg et smut med Laura på strøget, vi havde nogle timer sammen derinde, og det var en ganske dejlig dag – det må jeg sige. Jeg fik bla. købt en sort nederdel, i min totalt yndlingsbutik “Indiska”. Men ak og ve, butikken lukker snart, inden året er omme, det er totalt nedtur, jeg kommer SÅ meget til at savne den. De har noget lækkert kvalitets tøj derinde nemlig.

12/10 sov min kusine her 1 nat, det var kanon hyggeligt at se hende igen, og vi hyggede os rigtigt, med at se en film om aftenen “What woman want”, den var kanon god, og rigtig tøse-agtig. Hun blev her til dagen efter, hvor hun så blev hentet kl. 16.

13/10 – jeg tog så med hjem kl. 16 mod Hedehusene, og blev sat af hos min farmor, der var nemlig nisse aften igen. Og nu snerper det sig jo sammen, vi skal jo ses hver tirsdag fremover, da der jo er julemarked d. 8. november 2009. Skal nok skrive noget mere om det, snarest….. når tiden nærmer sig.

14/10 var jeg med min mor i biffen, det var en kanon dejlig dag, og en utrolig dejlig film også. “Julie & Julia” hedder den. Det er en tøse-film, men mænd kan også godt anbefales at se den. Rigtig rigtig god film, efter min mening.

Men det var lidt om hvad jeg har lavet – så nu vil jeg snart se at komme igang med dagen, og se hvad den bringer🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

4 svar til 1 uge tilbage ;-)

  1. lindasnetsted siger:

    og nu er der kun 2 minutter tilbage🙂

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Linda – hvis du mente 2 min. tilbage til min føsda – så tar du desværre dejl. Det er jo først på torsdag *Smiler*

  3. lindasnetsted siger:

    Jeps. det fandt vi ud af i går.:-)
    Men som vi aftalte så prøver jeg lykken igen på torsdag.
    Og jeg fik skrevet til Pilar også og ønsket hende tillykke🙂

  4. Solsikkens-Sang siger:

    @ Linda – Det lyder godt du fik ønsket den rigtige veninde tillykke med føsda’en🙂 Og du skal være hjertens velkommen til at prøve lykken igen på torsdag. KNUS.

Skriv et svar

