Søndags tidsfordriv


Så er det vidst tid til en omgang søndags tidsfordriv 🙂

Reglerne er enkle! Sæt din MP3′er/iPod til at shuffle alle dine sange. Skift sang for hvert spørgsmål.

Brug sangens titel som svar på dit spørgsmål.

INGEN SNYD!

Spørgsmål Sang
Kunstner
Min kommentar

How am I feeling today?
Puff Daddy – I’ll be missing you
Tjoh – gad vide hvem jeg savner ?!?

Will I get far in life?
Fleetwood Mac – Little Lies
Hmm – det vil musikken måske ikke fortælle mig, den lyver bare 😦

How do my friends see me?
Nickelback – How you remind me
Måske jeg bare minder om nogen de kender?

Where will I get Married?
The Cranberries – How
Ja – helt rigtigt – hvordan?

What is my best friend’s theme song?
Brandy – Missing you
Måske jeg er savnet?

What is the story of my life?
The Bangles – Etarnal Flame
Hmmm – that’s me 😉

What is/was highschool like?
Nirvana – Lake of fire
Tror jeg næppe

How can I get ahead in life?
Shania Twain – Your still the one
Hmm….

What is the best thing about me?
Erasure – Freedom
Yes, thats right – jeg har min frihed til at gøre lige hvad jeg vil i livet.

How is today?
Men at work – Down under
Hmm…. synes ellers dagen idag har været god!

What is in store for this weekend?
Aerosmith – Livin’ on the Edge
Jeah – okey, godt så!

What song describes my parents?
Jon Bon Jovi – Always
Ja det kunne ikke beskrives bedre, de er der ALTID for mig – tak for det.

My grandparents?
Simple Minds – Don’t you forget about me
Det kan i tro, jeg vil aldrig glemme jer.

How is my life going?
Guns N’ Roses – Don’t cry
Jamen så prøver jeg at lade vær’ – selvom at det nogen gange er svært.

What song will they play at my funeral?
Nirvana – Sappy
Hmm – ikke lige den jeg selv havde forestillet mig.

How will the world see you?
Roxette – Anyone
Well….

Will I have a happy life?
Tim Christensen – Love is a matter of
Well, uden kærlighed kommer man vel ikke langt?

What do my friends really think of me?
Pearl – Neverending story
Hmm – jaeh det kan der være noget om?

Do people secretly lust after me?
Dizzy Mizz Lizzy – Silverflame
Hmm… måske?

How can I make myself happy?
Tony Braxton – Unbreak my heart
Ja måske det er løsningen?

What should I do with my life?
Queen – I want to break free
Yeeeeah – det kan der være noget om 😉

Will I ever have children?
Evanecense – Bring me to life
Hmm…. Var det et hint?

What is some good advice for me?
Melanie C – Nothern Star
Hmm – kan du se den?

What is my signature dancing song?
Cranberries – Disappointment
Ja, så kan jeg lær’ det!!! Jeg kan ikke danse, så er det sagt!

What do I think my current theme song is?
U2 – With or without you
Hmm – jaeh det passer vidst meget godt lige nu.

What does everyone else think my current theme song is?
Trwvor Rabin – Armageddon
Okey, måske en smugle over dramatsisk.

What kind of men/women do you like?
Bliss – Wish u were
Hmm – okey – jamen det gav da et logisk svar?

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Søndags tidsfordriv

  1. ~laura~ siger:

    Tidsfordriv på højt plan *G*

  2. debz01 siger:

    Jeg har hverken eller, men du skal huske at rette dit link til mig til:

    http://debz01.wordpress.com/

Skriv et svar

