Oldemorsfirkant opskrift {Nu med video – ENGELSK}


Flere har spurgt via min kommentar-funktion, om der ikke findes en video med hvordan man laver Oldemorsfirkanter.

Jeg har fundet en god én, som viser det godt, desværre kan jeg ikke finde den på Dansk, så her får i den på Engelsk.

Håber den kan bruges🙂
Se også hendes andre videoer, de til højre (på Youtube), i “Series” eller “More from this channel”. Hun laver meget flot indenfor hækling.

God fornøjelse derude.

Kreative hilsner fra Solsikken.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

8 svar til Oldemorsfirkant opskrift {Nu med video – ENGELSK}

  1. Pingback: Oldemorsfirkanter Tæppe « Solsikkens-Sang

  2. henriette siger:

    Det er en rigtig god video🙂 nu kan jeg komme igang med at hækle et sengetæppe

  3. Hej navnesøster – og velkommen til min blog🙂

    Er glad for at du kunne bruge videoen – det er dejligt. Dog er det jo ikke en jeg har lavet, men den illustrere det meget godt, hvordan man laver oldemors firkanter🙂

    Held og lykke med tæppet.

    Hilsen Henriette

  4. wooohooo efter 36 år uden at kunne hækle tror jeg nu på at det kan lykkes mig at lære det🙂

  5. Hej Annita
    Velkommen til min blog. Er glad for at kunne hjælpe med en video jeg har fundet via Youtube.com – kanon at du nu kan hækle. Der findes mange gode begynder videoer på youtube, så bare klø på🙂
    Mvh. Henriette

  6. Pingback: Lidt sjov statestik fra Wordpress.com « Solsikkens-Sang

  7. anne toft siger:

    hej heríette
    har lige lavet min første firkandt med hjælp fra din video smiler
    mvh anne toft

  8. Hej Anne

    Hvor dejligt du kan bruge video’en til hjælp. Dog er det blot en video jeg har fundet på Youtube, har ikke lavet den selv.

    Mvh. Henriette

Skriv et svar

