Feriebilleder & Biografbesøg


I mandags var jeg hjemme hos min far og se en hulens masse feriebilleder, ham og hans kæreste havde været 3 uger i Rumænien, og taget over 5.000 billeder, det var jo helt håbløst at se dem alle, men jeg gjorde et godt forsøg, og så nogle få af de bedste dage….. det var utroligt spændende at se, og de virkede glade for at ha været på en dejlig ferie.

Faktisk skulle jeg ses med min far allerede mandag, da jeg havde købt et skoskab ud til min gang, men da han kom for at sætte det op, så viste det sig da vi pakkede det ud, at det var totalt i stykker, 3 af skufferne var trykket indad, og kunne slet ikke åbne, så vi måtte totalt opgive at sætte det op. Æv! I stedetfor kørte vi ned i Føtex og byttede det, og så kørte vi hjem til min far, og spiste noget mad, og så feriebilleder.

Igår var jeg med min mormor i biografen, vi så “Headhunter” som er en dansk film der kører lige nu, den var rigtig god, men der var også en del skræmmende scener i den. Men ganske god, og lidt med en tvist af en slutning, som man ikke lige kunne ha gættet. Det kan jeg faktisk godt li’🙂

I aften skal jeg ud og spise med min mor og hendes kæreste, vi skal på kineser restaurant her i Roskilde, det bliver ganske hyggeligt er jeg sikker på. Jeg glæder mig i hvert fald.

I overmorgen udkommer “Pigen der legede med ilden” i biograferne, og jeg glææææder mig rigtigt meget til at komme ind og se den….. Nu skal jeg blot finde en som også går op i de 3 bøger, der vil med ind og se den🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

