Fødselsdag, Nisser & Birkegårdens Haver


Sikke langt bagud jeg er (igen), men det er jo ingen nyhed, jeg sidder også og ligger gamle indlæg online lige nu, og i 2005, hvor jeg er nået til lige nu, havde jeg præcis det samme problem, opdaterede kun hver 14 . dag eller 3 uge. Og det er bare FOR dårligt – NÅ SÅ!!! Tsk tsk Henriette……

Hvad har jeg så oplevets iden sidst? Jo der er mange dage jeg ikke helt kan huske hvad jeg har lavet, og ikke har fået skrevet noget i min kalender, så det må stå i det uvisse.

Lørdag d. 15/8 var jeg til fødselsdag hos min mors kæreste, vi mødtes oppe hos ham i Helsingør hele familien, og der var en lille forfriskning der. Så kørte vi ud og bowlede, det var ganske hyggeligt, jeg vandt slet ikke, neeeeej langt fra, men jeg lavede da nogle få gode skud også 🙂 Senere kørte vi hjem til fødselaren og grillede, det var rigtigt hyggeligt, og han havde da også linet op til lidt selskabslege bagefter – det var alt i alt en rigtig hyggelig dag.

Tirsdag i sidste uge var jeg hjemme hos min farmor og lave nisser, ja, det er jo snart ved at være starten af november, og tiden hvor Hedehusene Arbejdsgruppe holder vores årlige julemarked, og ja, det er altså snart, så vi kæmper for at lave tingene færdige, så vi kan overstige salget fra sidste år igen igen.

Jeg sov der så til om onsdagen hvor min far og hans kæreste kom derhjem, for at spise, det var rigtigt hyggeligt, at ses med dem igen. Og farmor og jeg hyggede os rigtigt hele onsdag eftermiddag, vi fik bla. samlet 2 nye larver, og taget billeder af en masse ting til hjemmesiden, så jow jow, det er bare at komme i sving med mig, og få lagt det ind.

I fredags var en af mine veninder fra strikkeklubben herhjemme, hun kom lige fra arbejde, og vi hyggede os med håndarbejde, og “Talent 2009” og en film der hed “Blondinens Hævn” senere, den var ret sjov. Hun sov her til dagen efter, hvor hun så skulle op og på job.

Jeg lå så lidt og lyttede til lydbog da hun gik, jeg er igang med en af “Elsebeth Egholm – Liv og legeme” – den er ret god. Jeg faldt så også i søvn, og det var rart at få hvilet lidt. Senere ringede min mormor, og hørte om jeg ville komme hjem til min moster, da min mormor var ved at lave mad derhjemme. Jeg tog derhjem ved 15 tiden ca. og hyggede mig der om eftermiddagen og aftenen, min moster var ved at male, og jeg sad og sludrede med hende imens.

Søndag havde min moster så spurgt om jeg ville med på en tur til Kalundborg, der var noget tæt på der hed “Birkegårdens Haver”. Det var en masse små haver, som var utroligt smukke at kigge på, jeg tog en hulens masse billeder bla. Og så ellers gik vi bare rundt, og nød synet af alle disse små meget forskelligt inspireret haver. Vi var afsted fra kl. 12-18, så jeg var godt smadret da jeg kom hjem, træt i hovedet af alt den friske luft og sådan.

Idag har jeg bare slappet af herhjemme, sovet længe, og siddet og rodet ved computeren, jeg har lavet lidt budget, ordnet til salg varer for Terre Des Hommes. Og ellers redigeret billeder fra kameraet 🙂 Dvs. en stille og rolig dag herhjemme.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Fødselsdag, Nisser & Birkegårdens Haver

  1. lindasnetsted siger:

    det var rart at høre fra dig igen. Fint at du har det godt.

    Linda

Skriv et svar

