De sidste ferie-oplevelser


Som jeg skrev søndag, skulle vi bare hygge, mens min mors kæreste skulle over til mekanikeren med sin MC, min mor og jeg valgte at køre en tur i bilen imens, bla. kørte vi til Svaneke, og var rundt og se på tøjbutikker, og hamstre lidt “Bornholmsk Sennep” med hjem, det havde vi nemlig smagt, og det var SÅ godt🙂

Senere tog vi på røgeri, hvor jeg fik en røget makrel, og bla. så vi “Vicki Berlin” på røgeriet, det var altså ret sjovt lige at se hende derovre…… Turde selvfølgelig ikke gå hen og snakke med hende *Smiler*

Senere kørte vi til Nexø, og kiggede lidt på butikker. Men alt var lukket da det jo var søndag. Så ringede hendes kæreste og sagde at nu kunne vi godt hente ham igen, da han var færdig med MC’en, den var rigtigt blevet indstillet så den skulle være super duper god.

Senere kørte vi rundt og kiggede lidt, bla. ville vi gerne ha været ovre og se en mølle der rent faktsisk drejede rundt, men der kom vi for sent, de havde lige lukket, plus at det var alt for vindstille den dag. Æv bæv…..

Mandag mener jeg bare at jeg var derhjemme om formiddagen, mens de andre prøvede den ny-forbedrede MC, jeg sov til kl. 14 ca. hvilket var dejligt, ovenpå endnu flere dage med mange aktiviteter.

Senere havde vi aftalt at vi skulle på “Værftet” i Sandvig, det var godt nok et dejligt spisested. Nøøøøj hvor smagte maden godt, og hvor var den dejligt krydret. Vi havde jo tidl. på ugen været på “Pakhuset” og spise plankebøf, men her på “Værftet” smagte den af meget meget mere…. *Mums* siger jeg bare…… savner allerede det spisested, og håber vi skal derop, næste gang vi er på Bornholm igen. Kan i hvert fald varmt anbefales🙂

Så var ferien jo ved at være slut, og vi brugte formiddagen om tirsdagen på at pakke vores ting og sager ned igen. Jeg tog mig bla. en lille lur, så jeg var frisk til rejsen hjemad, og så kørte vi ved 13.30 tiden, vi skulle sejle 15.25 – så vi var i super god tid, det tar kun en ½ time at køre til Rønne fra Østermarie. Så vi holdt lidt og ventede, og så kom vi ombord, så spiste vi middagsmad, i form af nogle dejlige sandwich – og senere lå vi og slappede af, og nød rejsen hjemad.

Vi holdt nogle stop på vejen hjemad, og senere landede vi i Vanløse, hvor jeg skulle afhente mine to dejlige katte, som Kim havde passet mens jeg var væk. Det var vidst gået okey, men han har jo også en større lejlighed, og kan nemmere skille dem ad, hvis der var nogen problemer med dem.

Så kørte vi mod Roskilde, med en fuldt pakket bil, hvor jeg måtte side med Bianca på skødet, da der ikke var plads til hende på bagsædet *hehe* Det var dejligt nok at komme hjem igen, jeg har nydt det rigtigt meget, men lige så meget har jeg nydt at være afsted på ferie…. ingen tvivl om det.

Tak til mine søde “rejsekammerater” for en dejlig ferie – og til familien, for at gøre begravelsen så smuk – så smuk🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til De sidste ferie-oplevelser

  1. lindasnetsted siger:

    Det er alltid godt at være ude på ferie. Fordi så er det dobbelt så dejligt at komme hjem igen.
    Velkommen hjem igen Henriette.
    Jeg håber vi ses snart!!

    Linda

  2. Sussi siger:

    Hej søde Henriette
    Selv tak for en rigtig dejlig ferie sammen med dig😉 Det var rigtig hyggeligt.
    Dejligt at du også har kunnet hygge dig med de “gamle”
    Kærlige knus fra dine “rejsekammerater”

  3. Solsikkens-Sang siger:

    @ Linda – Jaer – det har du ganske ret i, det er dejligt at være ude, fordi så har man et hjem at glæde sig til at komme hjem til🙂

    Jeg håber også snart vi ses søde.
    Knus🙂

  4. Solsikkens-Sang siger:

    @ Sussi/Mor – Jeg synes også det var en rigtig dejlig ferie med dig/jer – jeg havde en skøøøn uge🙂 Håber også i hyggede jer.

Skriv et svar

