Hverdagen

Ferie Ferie Ferie…


… åh kom du nær – du kære ferie. Så sidder jeg langt om længe på Bornholm, min dejlige solskinsø. Jeg elsker at være herovre, som jeg altid har elsket det. Men det er nu lidt sørgmodigt anliggende vi er her i nu. Vi skal nemlig til begravelse i morgen kl. 14.

Idag er min morfars rigtige fødselsdag, han ville ha fyldt 75 år idag, æv at han ikke nåede at opleve det 😦 Senere tar vi ud og fejre ham alligevel, min mor, hendes kæreste, og morfars samlever. Vi skal på “Pakhuset” i Svaneke, og det bliver fænormenalt  er jeg sikker på 🙂 Det ville lige ha været i hans ånd, at vi fejrede ham idag, selvom at han ikke er her til at være med.

Rejsen herover gik ganske godt. Vi tog hjemmefra kl. 9 i morges, og kørte over Sverige til Ystad, og tog båden derfra, 2½ time senere, var vi i Rønne. Det var en nem tur herover, og der var næsten ingen bølger.

Nu sidder vi ude i haven og nyder det sidste af aftensolen, inden vi skal ud og spise.  Jeg er sikker på at det nok skal blive en god ferie, til trods for en trist dag i morgen nok.

Vi har computeren med herovere, så jeg kommer også online, selvom at jeg er på ferie *weee* hvor heldig har man lige lov at være. En hel uge uden internet, ville også være ALT for hårdt *Smiler*

Nå vi skal ud og spise, så jeg løber igen.

3 thoughts on “Ferie Ferie Ferie…”

  1. Du må have en rigtig god ferie på bornholm. … det er en rigtig god ø at holde ferie på!!:-)
    Og du må trods alt have en god dag imorgen også.
    Nu skal jeg til Annette og strikke. men min cykel er punkteret og jeg orker ikke lappe den før imogen, så jeg skal gå derhen.

    Linda

  2. God ferie og held samt lykke med i dag, det bliver hårdt, men når det er overstået, vil du få det hele lidt mere på afstand.

    Knus

  3. @ Linda – Takker fordi du ønsker mig god ferie. Bornholm er en dejlig og skøn ø, har altid holdt meget af at være herovre.

    Jeg håber dagen idag kommer til at gå okey. Jeg ved jeg kommer til at græde, har mærket klumpen i halsen i flere dage nu.

    Ærgerligt med din cykel, håber du fik en okey gåtur ud til strikkeaften 🙂

    @ Tine – Også tak for god ferie. Det bliver super hårdt idag, men jeg vil prøve at klare mig igennem det på bedst mulig måde. Du har nok ret i, at når det er overstået kan jeg nemmere ligge det hele på afstand igen. Det har været nogle hårde 15 dage, hvor han blot har ventet på at blive begravet. Jeg har været utrolig ked af det, og berørt af det hele.

Skriv et svar

