Hverdagen

Idag eller imorgen…


… der runder jeg de 40.000 besøgende siden d. 30. Oktober 2007. Hvilket jeg synes er ret flot, da jeg ‘bare’ skriver om mit hverdagsliv, og ikke er den allerbedste blogger til at opdatere min blog. Men jeg prøver ihærdigt.

Jeg er super glad for at ha min blog her, den giver mig frihed til at skrive om lige det jeg ønsker, og det der falder mig ind, og det er ganske dejligt synes jeg 🙂

Det er skønt at man kan udtrykke sig med ord, og ikke mindst at andre har lyst til at læse hvad man (Læs: jeg) skriver. Det rør mig altid når jeg får en sød kommentar, især fra jer nye læsere, jeg har jo en del faste læsere, og de er dygtige til at kommentere, men savner flere indput fra nye læsere 🙂

Så føl dig fri til at kommentere derude – jeg vil blive mægtig glad *Smiler*

Skriv et svar

