Vognkørsel, familiehygge og studenterfest


Sidst lørdag var jeg oppe og se min kusine – som jo blev student d. 23. juni – danse rundt om springvandet på torvet i Roskilde. Det var ret sjovt, og ret festlig, det var ved middagstid, og ja, studenterne var allerede godt beduggede der😉 De sang, og råbte op, og fjollede rundt, som vi andre gjorde i deres alder *hehe* Jeg har dog aldrig været student, faktisk talte vi om idag, at min kusine nok er den første student i familien i utrolig mange år.

Senere kørte vi hjem til min moster, hvor vi skulle vente på at studenterne kom hjem forbi dem, de var jo ude og køre vogn – og kl. 15, var de endnu mere beduggede end de var kl. 12, der var i hvert fald en kanon stemning i huset lige pludselig i de 20 min. de var der. Det var kanon hyggeligt at være med til, og jeg hyggede mig rigtigt meget med at være der. Senere spiste vi noget mad sammen, og så sov jeg hos min mormor den nat.

Fordi søndag skulle vi ud til min mormors veninde, og hygge os i hendes havehus. Det var en rigtigt hyggelig dag, hvor halvdelen af familien var med, der er ikke så meget plads hos hende, så hun deler det lidt op. Det var bare ALT for varmt at være i solen – puuuuhhaaaa…… Men vi klarede den lige ved at søge skygge hele tiden.

Tirsdag kom min anden kusine herhjem, den yngste af dem, hende og jeg hyggede os rigtigt om aftenen, vi sad mest og kiggede inde på youtube.com – og hold da op hvor kunne hun finde mange sjove klip derinde, som vi så sad og så. Mens vi bællede vand med isterninger, som smeltede før vi næsten havde kommet dem i glasset. Her var 43 grader herinde på et tidspunkt, se DET er vildt…. og nej jeg kan ikke lave gennemtræk😦

Onsdag sov vi længe, og så gik vi ned i byen og skulle ha os en brunch samme sted som vi spiste, den dag min kusine blev student, men ak nej, der var jo Festival gæster over ALT!!! Ikke at jeg har noget imod det, men der var godt nok trængsel i gågaden. Og de havde sat brunchen op med 20 kr. pr. person. strengt ikk ? Bare for at tjene mere mens der er festival…. Nå men vi betalte, spiste en god brunch, og travede så igennem byen igen, og hjemad, hvor vi sad og hyggede os lidt – og senere så hun lidt tv, jeg har jo langt flere kanaler end de har derhjemme, så hun så lidt TV3, mens jeg chattede lidt🙂

Fredag var jeg hjemme hos min mor, og der hyggede vi os om eftermiddagen, og senere kom hendes kæreste og satte et tv op, og om aftenen kørte min mor mig hjem igen. Jeg brugte det meste af aftenen på at sætte gamle blog indlæg ind. Er nu nået helt tilbage til 2005. Så der er masser af læsestof, for nye læsere🙂

Idag har jeg så været til studenterfest hos min kusine – festen for familien og vennerne. Og det var kanon hyggeligt, dog ALT for varmt igen…. hehe…. men det er jo ikke noget de kan gøre for. Vi sad i et havetelt, og der var dælme varmt, men vi havde blæsere der kørte hele tiden, og det var rigtigt dejligt *Smiler* Jeg havde i hvert fald en hyggelig eftermiddag, og det er jo bare dejligt. Håber også min kusine hyggede sig. Det tror jeg nu at hun gjorde😉

Jeg er næsten lige kommet hjem derfra, og nu sidder jeg her og koger over igen igen *G* Tror jeg tænder for min nyindkøbte blæser….. Det bedste jeg nogensinde har givet mig selv *G*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

