Sankt Hans aften


Efter jeg havde været sammen med familien, og fejre min kusine blev student i tirsdags, så var jeg sammen med min mor om eftermiddagen, jeg nåede lige at slappe af 1 times tid herhjemme, inden hun kiggede forbi. Så gik vi en tur ned i byen, vi skulle i nogle forskellige butikker dernede, og endte med at spise på ‘Vivaldi’ – det var en rigtigt dig frokost jeg fik idag, det viste sig nemlig at den ret jeg fik på min mors fødselsdag, den blev varieret meget med den chili sovs de kommer på, så jeg valgte at få den ved siden af, og det var langt bedre. Så jeg var ude og spise hele 2 gange på en dag, der er nogen der virkelig kan hva *Smiler*
Om aftenen var det jo så Sankt Hans……
Et smukt Sankt Hans bål

Et smukt Sankt Hans bål

… og hvad er en Sankt Hans aften, uden at se bål et sted. Min mor og jeg havde aftalt at vi skulle ned i byparken, og det gjorde vi ved 20 tiden, selvom at vi var GODT trætte, jeg er sikker på at jeg har gået omkring 6.000 skridt x 2 i løbet af dagen, hvilket er over 6 km. Jeg travede jo rundt med familien om formiddagen, og min mor og jeg travede også byen tyndt da hun kom forbi. Så jeg var SÅ smadret i mine fødder/ben om aftenen da jeg skulle sove.
Onsdag var jeg igen sammen med min mor, jeg trænte sådan til et par sandaler, og det fandt vi nede i min yndlings skobutik her i byen. 199 kr. det kan man jo ikke just klage over🙂 Om aftenen slappede jeg blot af herhjemme, og orkede ikke helt at tage i Drop-In, selvom at jeg gerne ville, var bare SÅ træt…..

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Sankt Hans aften

  1. ~Laura~ siger:

    Du skulle da have haft vrandresko og ikke sandaler *G*

    Knus

  2. lindasnetsted siger:

    Hihi Laura. jeg havde lige tænkt mig en lignene kommentar. men du kom mig i forkøbet. Må jo så finde på noget andet…

    …jo nu har jeg det.
    klart man bliver nødt til at købe nye sandaler når skoene blev slidt op dagen før🙂

  3. Solsikkens-Sang siger:

    @ Laura – Faktisk føles de lidt som vandresko de sandaler jeg fik købt, det er jo ikke høje sko eller noget, bare en dejlig sandal, som jeg kan vandre i når jeg har kjole på, og skal ud og ha noget luft🙂

    @ Linda – Hehe, sjovt du lige tænkte på det samme som Laura. Og ja, du har ganske ret, mine gamle sko er næsten slidt op af alt det vandren *G* Dog går jeg jo ikke nær så meget som du gør, selvom at det kunne være dejligt nok at gøre🙂

Skriv et svar

