Hverdagen

Kusinen blev student i tirsdags


Hvor var det en stor ting at opleve at min dejlige kusine blev student i tirsdags. Jeg blev hentet ved 8 tiden om morgenen, og hun skulle ind til eksamen kl. 8.20, og kom ud kl. 8.40, hun fik 7 efter den nye scala, og det synes jeg er rigtigt godt, det svarer vist til en 8-9 stykker på den gamle scala.
Kusinen bliver student '09
Kusinen - Student '09
Efter hun havde bestået eksamen, kom hun ud og vi drak champagne, og spiste jordbær, det var så dejligt for hende, og hun virkede utroligt lettet over at eksamen endelig er overstået.
Vi gik fra skolen ved 9.30 tiden, og så kørte vi ned i byen her i Roskilde, og spiste bruch, det var rigtigt hyggeligt. Bagefter tog vi ned til havnen i Roskilde, og hyggede os lidt dernede, stadig med den lille kurv, med champagne, sodavand, slik og jordbær.
Senere tog vi op til bilerne, og skiltes ved 14 tiden, det havde været en dejlig dag, og jeg er rigtig glad for at jeg måtte være en del af det 🙂
TILLYKKE med hue’en søde kusine.
2 thoughts on “Kusinen blev student i tirsdags”

  1. Hjerteligt tillykke med huen – og tillykke med kusinen Henriette, lyder som en rigtig dejlig dag I alle havde jer. Jeg har sådan smilet til alle vognene med studenter de sidste dage og nyder deres glæde.

  2. @ Laura – Tusind tak for tillykke, hvis hun ikke selv læser med herinde min kusine, må jeg lige huske at hilse og sige tillykke til hende 🙂

Skriv et svar

