Hverdagen

Gamle blog indlæg


Laura og jeg sad og talte sammen idag, og vi kom til at tale om dagbøger/blog’s og at jeg tidl. jo havde haft en del blogs, både her, 123hjemmeside.dk, Mingler, og min Risle.dk side. Og hun foreslog mig at jeg kunne ligge det hele samlet i en blog. Den jeg har her og nu.

Jeg synes først ideen var omsons, men kan godt se at det også er en form for backup 🙂 Og det man ikke lige har lyst til at vise andre, kan man jo bare gøre privat. Jeg begyndte pludselig at synes om ideén.

Og det har jeg så brugt hele eftermiddagen på. Jeg har lagt indlæg ind fra før november 2007. Dvs. baglæns derfra….. Og jeg er nået til maj 2006. Det er helt vildt så sjovt det er at læse gamle indlæg, men samtidigt også hårdt, når man læser hvor skidt jeg har haft det, og jeg forestiller mig at det bliver værre.

Det jeg har læst om indtil nu, er mit mislykkes flex-job, min praktikperiode, og mit ophold på Reva-centeret (baglæns rækkefølge). Og alt sammen kan jeg se / læse hvor mange sygedage jeg har haft, og selvom at det har været fysisk jeg har været syg, kan jo nu gennemskue, at det nok har været psykisk jeg har været påvirket af det hele, dvs. at jeg ikke kunne komme op om morgenen pga. medicinen, og at jeg havde fysiske smerter i nakke/skuler/hoved, pga. at jeg psykisk ikke kunne klare presset på arbejdsmarkedet. Ja, det er sku’ hårdt at læse om, men også meget godt at genopfriske min dagbog/blog.

Håber i har lyst til at læse baglæns, blot skriv f.eks. 2007 eller længere bagud, i søgefæltet ude til højre, så kommer du direkte dertil. Da indlæggende ligger i dato orden, og ikke med overskrifter som nu.

God fornøjelse 😉

2 thoughts on “Gamle blog indlæg

  1. Sikke et stort arbejde du fik lavet igår – er glad for du hyggede dig med det. Husk at den du var, har formet dig til den du er i dag. Så læs det og glæd dig over tingene er forandret. Livet går op og ned – også for de “raske og normale”

    Varmt knus

  2. @ Laura – Ja jeg hyggede mig altså gevaldigt ved det. Også selvom at det var barsk læsning noget af det. Men jeg vil prøve at huske på dine vise ord, om at det også går op og ned, for raske mennesker også. Så det er ikke kun mig der har op og nedture i mit liv.

Skriv et svar

