Regnvejrstanker


Sikke de dog regner i disse dage. Nu er det 2. dag at det har regnet helt ustyrlingt, og blæst en halv pelikan….. ja ikke fordi jeg har været ude og mærke det – jeg har pænt blevet indendøre, og bare slappet af. Men det ser ikke spor rart ud…… Jeg vil ha SOMMER og SOL nuuuuuuu *Smiler*

Hvad har jeg så bedrevet den sidste uges tid, hvor jeg ikke har fået blogget, jo ser du…..

…. jeg var jo ude og spise med min mor og hendes kæreste på hendes fødselsdag sidste torsdag, vi var på “Vivaldi” her i Roskilde, og jeg bestilte en ret, som normalt er vildt god, men denne gang var den sølet ind i en slags Sur/Sød chili sovs, og jeg kunne slet ikke spise den….. så spiste mine kartofler, og spiste mig nok først mæt, da vi var på havnen bagefter og få en isvaffel🙂

Sidste fredag var vi så på familie-udflugt – hele den pukkelryggede var afsted, og det var en rigtig hyggelig dag. Vi skulle ud og sejle i kano, og senere spise frokost sammen i det fri. Alle havde medbragt noget mad, og så var det ellers bare at ta for sig af retterne. Vi var heldige med vejret, det regnede stort set ikke da vi var ude og sejle, og da vi skulle spise kom der nogle dråber, men ikke en hel byge. Bagefter ledte vi efter et sted der var læ, og endte med at ta’ på Frilandsmuseum’et. Det var rigtigt hyggeligt, at være rundt og se alle de gamle huse osv. Bagefter drak vi kaffe og spiste lidt kage ude i det fri igen, og så var det ellers tid til at ta hjemad igen. Kl. var her også 18, og vi havde mødtes kl. 11 om formiddagen, så alle var godt trætte.

I søndags var jeg oppe og stemme, det var meget godt at få det gjort, selvom at jeg ikke var så sikker på hvad jeg mon skulle stemme på – men fik da en kanditat – som jeg synes kunne være okay….

I mandags var jeg ude hos min farmor og spise, min far og hans kæreste kom også derud, og det var en rigtig hygeglig aften, jeg havde cyklet til Hedehusene (8km), da min mormor – som lige var kommet forbi – skulle samme vej, og så tænkte jeg at min farfar måske kunne fikse min cykel lidt op, så den blev bedre at køre på, det viste sig at flere af egerne var knækket, og der var flere småfejl på den, som han nu har rettet, det har bare ikke været vejr til at hente den desværre.

I onsdags havde jeg besøg af min nye støtte/kontaktperson, vi talte lidt om hvad vi skulle bruge tiden på sammen, og aftalte at vi skulle ses de næste 3 gange, og se på nogle væresteder her i Roskilde, så jeg har noget at ta’ mig til, når jeg evt. keder mig herhjemme😦

Og så har det jo eller bare været skidt vejr de sidste to dage, og har ikke rigtigt indbudt til udendørs aktiviteter, så jeg har venligst holdt mig indendøre…… Jeg skal sku’t ikk’  nyde noget af det blæse/regnvejr. *Hehe*

I weekenden skal jeg bla. op til min mor i Helsingør, som holder sin fødselsdag, vi er alle inviteret til Bruch, som gerne skulle holdes i det fri, så jow kryds lige fingre for os hva, at vejret bare bliver en DEL bedre *G* Ellers må vi være indendørs….

Så ja, det var lidt om hvad jeg har lavet den sidste uges tid, so sorry, jeg ikke har fået opdateret, men har bare ikke lige haft lysten og tiden til det…..

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

