Idag er det Mooooaaaar’s fødselsdag – Hurra Hurra Hurra :-)


Idag er det min mor’s fødseldag, hun fylder 51 år, og om lidt skal vi ud og spise. Jeg glæder mig rigtigt meget, hendes kæreste skal også med. Og vi skal rigtigt hygge os sammen 🙂

Vi skal på “Vivaldi” og spise, det er en rigtig hyggelig og god restaurant her i Roskilde. De kommer helt fra Helsingør af idag, blot for at ses med mig også. Og det bliver en rigtig hyggelig aften, det er jeg helt sikker på.

Så herfra skal der lyde et:

Stort TILLYKKE og et kæmpe HUUUUURRRRAAAAAAAAAAA

Må du få en dejlig og skøn fødselsdag mor.

One thought on “Idag er det Mooooaaaar’s fødselsdag – Hurra Hurra Hurra :-)

  1. Et stort tillykke her fra også. Håber I havde en dejlig dag/aften og at din mor hyggede sig *S*

Skriv et svar

