Kanont loppemarked – kanont vejr :-)


I lørdags kunne jeg vidst hverken klage over vejert eller alle de mange handlende der var på Hedehusene hovedgade. Min far hentede mig ved 7.30 tiden, og vejret i Roskilde var fantasktisk, solen skinnede fra en skyfri himmel. Men efter vi (min moster, onkel og jeg) havde sat vores boder op, så vendte vejret, der blev koldere og overskyet.

Indtil kl. var 11-12 stykker, var vejret koldere, meeeen så skiftede det igen, og vejret vendte over i ren hedebølge. Men samtidigt blæste det også en del. Så meget at jeg faktisk måtte hive min pavillion ned, da jeg ikke turde binde den til mit bord, da det var et foldebord, og jeg var bange for at det hele ville kolapse sammen hvis jeg satte den fast. Så i stedet tog jeg den ned, og så måtte jeg liiiiide i det vilde solskinsvejr. Men gudskelov havde min moster stadig sin pavillion oppe, og den kunne jeg søge skygge under.

Der kom godt med kunder efter at vejret havde skiftet, og det var meget dejligt, jeg kom af med en hel del ting. Jeg havde 13 foldekasser med derned, og kun 9 med hjem. Det meste jeg fik solgt var mine Virkelighedens Verden bøger, som jeg har ryddet ud i, da jeg ikke har plads til dem alle her i min 1 vær. lejlighed. Desuden solgte jeg også en del af mine DVD’er, som jeg har ryddet ud i, af samme grund.

Jeg solgte selvfølgelig også andre ting, og det var skønt at være afsted igen, jeg nød det virkelig rigtigt meget. Jeg nyder altid at stå og sælge….. synes det er så sjovt at tale med en masse forskellige mennesker, og ikke mindst at møde nogen fra byen, som jeg kender.

Så alt i alt, en kanont loppemarked, og dejligt vejr, jeg bestemt ikke vil klage spor over😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

