Tanker i en positiv retning


I søndags slappede jeg bare af herhjemme, jeg kan huske jeg foldede en masse tebreve til kort, og hyggede mig med at chatte en hel del.

Mandag var jeg et smut nede i byen, bla. var jeg på biblioteket og låne lidt bøger, lydbøger og meditations cd’er, alt sammen med positiv tænktning, synes nemlig at jeg trænger til et nyt tankeskift, i en positiv retning, og det er altid dejligt når man kan få det ind ved at lytte eller læse i bøger.

Siden jeg læste bogen “The Secret“, blev jeg helt facineret af “loven om tiltrækning”, at ønsker man noget rigtigt højt, og sender positive tanker ud til universet, så kommer de også tilbage som positive ting. Lige nu prøver jeg at manifestere en tørvejr på lørdag – ved godt at det måske er en lille ting at bede om, når jeg nu kan bede om penge, eller drømmemanden. Men man må jo starte i det små – ikk´?

Hvorfor vil jeg så gerne ha en tørvejr på lørdag? Jo, jeg skal stå i loppebod i Hedehusene, og glæder mig rigtigt meget, jeg har allerede pakket mine ting og sager, og sat tingene i orden i kasser, og sat priser på osv. osv. Så jeg er så KLAR som man kan være…. hehe. Nu mangler jeg bare at der skal være godt vejr på lørdag, så please, derude i blogverden, send positive tanker hver dag, til at der skal blive tørvejr på lørdag, så er jeg sikker på at det nok skal blive det 🙂

Jeg har også lavet en hulens masse teposekort til loppemarkedet, glæder mig til at se om folk kan li dem dernede, det håber jeg virkelig. Jeg synes jeg har fornyet mig lidt. Så må vi se om de handlende, kan lide de fornyelser. Idag har min mor og jeg lavet kort igen, jeg har nemlig siden i fredags fået foldet 35 teposefoldninger (der går 8 teposer til hver foldning, så det er en HEL del jeg har fået foldet). Idag lavede min mor og jeg så endnu 23 kort ud af de 35 foldninger. Jeg har allerede lagt dem ind på min hjemmeside, og sat dem i mappen, og nu bliver der altså ikke lavet kort igen, før efter markedet. Men jeg har også en del at vise frem. Så det er jo godt nok.

Ellers har jeg mest bare hygget mig herhjemme de sidste par dage, ryddet op, ordnet loppeting, været en tur i byen igår, og chattet.

Jeg har nydt at ikke skulle noget i nogle dage, og det har været meget rart 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

