Hverdagen · Psyken

Thor holdt mig vågen i nat


3 timer måtte jeg ligge vågen før jeg igen faldt i søvn, ovenpå at Thor havde vækket mig i nat. Nu er der jo her ikke tale om en hvilken som helst Thor, men netop ham der kommer med tordenvejret…. Det var nemlig et skrækkeligt vejr over Roskilde i nat. Jeg blev vækket kl. 2.45 af nogle ordenlige brag. Og et regnvejr jeg næppe har hørt så vildt før.

Jeg skyndte mig først op og hæv stikket ud af begge computere, så lagde jeg mig igen for at sove, men ak, det var ikke sådan lige til. Lå så bare og lyttede til torden og regnvejr, hvilket egentligt var hyggeligt nok, bare ikke kl. 3 om natten, hvor jeg ‘plejer at sove skønhedssøvn’ *hehe*

Nå men, da tordenvejret var drevet over, kunne jeg selvfølgelig ikke falde i søvn igen. Og i stedet for at ligge og vende og dreje mig, tænkte jeg at jeg kunne da lige ligge lidt i sengen med den bærbare computer, med trådløst internet. Men nej, den ville nemlig ikke gå på nettet – og min tanke var straks – (efter adskillige genstart af både router og computer) at tordenvejret havde påvirket mit internet, så jeg ikke kunne komme online. Hmm…. så satte jeg nogle serier på DVD’en, og lå og stenede dem i 2 timer yderligere. Så 3 timer var jeg vågen i nat, og hvor er jeg træt igen idag, pga. det.

Jeg stoppede jo ellers på truxal igår, men hvad hjælper det at prøve at være udhvilet, når man så ligger vågen 3 timer om natten 😦 Btw, indtil videre går det fint med nedtrapningen….

Nå men jeg faldt så omkuld igen ved 6 tiden ca. og sov så til kl. 11.30, nu sidder jeg her på den stationære computer, og ja, det var altså lidt ‘sjovt’ i morges da jeg stod op, fordi – du kan godt huske mit trådløse netværk var blevet påvirket af Thor i nat – ikk´?

Nope, det var blevet påvirket af MIG selv, jeg havde jo netop hævet stikket ud til den stationære, helt ud af kontakten, med det resultat, at der sidder routen jo til det trådløse netværk, og den var der selvfølgelig heller ingen strøm til, ergo derfor kunne min bærbar ikke komme på nettet i nat…. hmmm…. fjollede mig !!!

Men sådan kan det jo gå, man kan ikke huske på alt her i verden – vel? Og jeg må indrømme at jeg også bare var så træt i nat, men blot ikke kunne sove, at jeg nok ikke havde kunnet lave andet end at stene lidt tv.

One thought on “Thor holdt mig vågen i nat

  1. Ja, det var godt nok noget af et lyd og lys show, han leverede det. 😉

    Næsten gang må han altså godt vælge et andet tidspunkt af døgnet, så vi bedre har mulighed for at “nyde” det. 🙂

Skriv et svar

