‘Mor er den bedste i verden….tra la la la la’


Igår var det jo mor’s dag. Og jeg tog med min mor, og hendes mor, og resten af familien i Frederiksberg have. Det blev en rigtigt dejlig dag, med masser af hygge og dejlige sandwich.

2009-05-10 - Mors Dag i Frederiksberg Have25

Jeg lovede jo at afsløre hvad jeg gav min moar i gave. Og det var den nyeseste Jane Aamund bog, og en nålepude, som jeg selv har broderet hendes navn på. Den havde hun længe ønsket sig – nålepuden – og bogen jeg gav hende, var en fortsætter til den Jane Aamund bog hun fik sidste år på mor’s dag.

Der blev rigtigt hygget i frederiksberg have, dog tog det noget tid at komme fra Valby station og til haven. Næsten 1 time for at være mere præcis. Der var nemlig “Kvindeløb” lige op og ned af haven. Og tjah, det vidste de andre godt, men de havde jo ikke drømt om at næsten alle veje der gik omkring og hentil haven, var spærret af *G*

Nå men vi kom da derhen, og var godt sultne, klokken var også blevet næsten 14 inden vi fandt de andre i parken.  Vi spiste derfor med det samme, min mor havde lavet nogle lækre sandwich til os. Bagefter var der et stykke kage til hver, og kaffe til dem som ville ha det.

2009-05-10 - Mors Dag i Frederiksberg Have32

Vi var så heldige med vejret, det må jeg sige. Idag f.eks. skinner solen, men det er koldt når den går bag en sky, igår var der ingen skyer overhovedet på himlen.

Senere spillede de andre et par omgange “Kongespillet” også kaldet “Vikingespillet”. Det gælder om at med træpinde, at vælte de andre træpinde, mens man står et par meter væk derfra. Det er svært at kaste og ramme præcist. Og det var mere underholdningen i det, der var sjovt for mig som var tilskuer, og fotograf.

2009-05-10 - Mors Dag i Frederiksberg Have22

Min mor tog dette billede af mig, jeg synes det blev ret godt, og har allerede sat det ind på Facebook, synes det var bedre end det jeg allerede havde derinde.

Men alt i alt, en skøøøøøn dag, i dejligt selskab.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

