Mindre TV, Strikkeklub & Hjemmeside Dag


Igår brugte min far og jeg dagen på at være ude og shoppe nyt & mindre tv til mig, ja – altså, ved godt at det er den omvendte verden, men sådan er det nu engang når man nedgradere sin lejlighed fra en 3 væreleses til en 1 værelses, så må tv’et også skrumpe lidt i vask *G*

teposekort101242

Min fars alm. tv har længe drillet ham, og nu da det var gået helt i stykker, jamen så spurgte han om jeg var tilfreds med mit store 40″ tv, eller om jeg var int. i et mindre, og han så overtog mit. Først tænkte jeg at det var rigeligt at gå end på 37″, men det viste sig da vi kom ud i ‘Elgiganten’ at der ikke var meget synsforskel på de to tv. Mit “problem” er at jeg simpelthen sidder for tæt på det, fordi møblerne står så kompakt i min lejlighed. Men altså, hvis nu jeg gik helt ned på 32″, så hjalp det gevaldigt kunne jeg regne ud. Så det gjorde vi, vi købte et 32″ som passer meget bedre ind i min lille lejlighed.

Vi kørte hjem og satte det til, og fik indstillet kanalerne osv. Og så slæbte vi mit gamle ud i min fars bil og kørte hjem til ham i Tåstrup. Læssede tv’et af, og så kørte vi ud og købte en tv-bænk til ham. Det tv, han havde nu, sad nemlig fast, sammen med det tvbord han havde før. Vi samlede den nye tv-bænk, og så pludselig kiggede min far på tv-bænken + mit kæmpe tv, og sagde “Jeg har målt og målt i bredden omdet kunne være der, men har sku’t ikke målt om højden kunne være der”. (Der sidder nemlig et reolsystem udenom tv’et på hans væg. Meeeeen lykken måtte være med os igår, fordi selvfølgelig kunne det være der, med 1 cm’s mellemrum op til toppen af reolen. *Weeee* Hvor heldig har man lige lov at være. Idag tror jeg han har brugt dagen på at sætte alle de mange ledninger sammen, som han nu engang har til anlæg, tv, dvd osv.

teposekort10127

Igår var han så venlig at køre mig til Ishøj i strikkeklub, og hente mig igen og køre mig til Roskilde. Jamen – skønt med så dejlig en far 🙂 Det var skønt at se strikke-tøserne igen, vi nyder altid hinandens selskab. Og jeg er glad for at jeg deltager igen, jeg vil ikke undvære dem for noget andet i verden.

Idag har jeg vasket sengetøj + alm. tøj. Imens maskinerne kørte – har jeg lavet lidt hjemmeside. Bla. startede jeg med at scanne alle de teposekort som min mor og jeg lavede den anden dag. Og dem fik jeg lagt på min Solsikke-Shoppen, og så fik jeg rettet portopriser på båden den, og på www.hedehusene-arbejdsgruppe.dk – det kan man også siges er på tide, når vi nu skriver maj måned, og portopriserne skiftede ved nytår. *Hehe*

Vil lige give dig lidt smagsprøver på mine teposekort i dette indlæg. Så kan du jo selv hoppe videre ind på siden, og se om nogle skulle friste dig, som du bare måtte eje 😉

teposekort10131

Jeg ville egentligt have været ovre i værestedet “Drop-In” her til aften, men jeg har bare hygget mig så meget med hjemmeside, og faktisk lidt glemt  det igen, selvom at jeg huskede det tidligere på dagen. Kl. 20 kommer der “Sandhendes Tim” på TV3, det vil jeg se. Og så ellers bare slappe af, hygge med computeren.

2 thoughts on “Mindre TV, Strikkeklub & Hjemmeside Dag

  1. Hey

    Hvad strikker du på knagerækken. ?

    Håber at I havde en hyggelig dag i Frb. have. ;0)

  2. Hey Søde

    Vi havde en skøn dag i Frederiksberg Have, og min mor blev glad for hendes gave. (Den nyeste Jane Aamund bog, og en nålepude, med hendes navn på).

    På knagerækken har jeg såmænd et sjal, af noget garn som jeg har købt i netto i Vanløse, for 100 år siden. Det bliver lidt sjovt i chanserende farver, og tykt – tyndt garn hele tiden…..

    Knus

Skriv et svar

