Veninde-besøg fra langbortistan ;-)


Laura forvildede sig langt om længe mod Roskilde i går. Jeg havde overnattet hos min mor, hvor jeg havde lavet en hulens masse Teposekort. Laura og jeg havde så aftalt at hun kunne hoppe på et tog, som stoppede i Hedehusene, hvor jeg så kunne stige på, og vi kunne så sammen følges til Roskilde.

Det var skønt at se hende igen, selvom at vi netop havde set hinanden i fredags, men denne gang var også ganske speciel, fordi hun nu siden jeg flyttede ind i Januar – ikke havde været og set hvor jeg boede. Hun ventede hele tiden på at få sin pension, så hun kunne få råd til et alle-zoners kort. Og det fik hun jo som tidl. skrevet lavet i fredags. Så nu var der ingen undskyldning længere 😉

Vi gik så hjem til mig og var en halv times tid først, dernest gik vi en tur rundt nede i gågaden, butikkerne havde lukket, men det gjorde ikke noget, det var ganske hyggeligt alligevel (selvom at vi normalt hygger os bedst med butikkerne åbne – hehe). Vi købte en rabarberkage nede i kvickly, og 10 nøgler garn, som jeg skal hækle lidt af. Ellers ikke de store udgifter. Så billig tur nede i gågaden.

Så tog vi hjem til mig igen, og hyggede os først med the/kaffe og kage. Senere på aftenen, lavede jeg noget mad, som mættede helt vildt, og Laura måtte opgive på halvvejen… Så kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde lagt hvidvin på køl, som vi skulle have haft til maden, men i stedet tog vi den til tøse-hygge-sludder i sofaen. Vigtige ting blev drøftet, en del blev sagt om mænd, og ellers blev der bare råhygget som kvinder kan bedst 😉

Vi kom først i seng ved midnatstid, Laura skulle prøve min sovesofa, og hun synes man lå dejligt på den, så det var jo bare skønt. Men hvor er jeg glad for min seng også. Selvom at det er en 1 værelses jeg bor i, og jeg burde “nøjes” med en sovesofa, så ville jeg slet ikke kunne overskue at skulle slå den ud og ind hver aften og morgen – basta! Det er ALT for besværligt *G*

Laura tog hjemad ved 11 tiden, og jeg fik bla. vasket tøj idag og ellers bare slappet af. Så det var da en del jeg nåede selvom at jeg også var godt træt….. hun står jo op før fanden får sko på den Laura *G* Så et lille hvil blev det skam også til i løbet af dagen.

Nu sidder jeg blot og hygger mig og chatter og surfer. Det er ganske hygsomt – og jeg nyder livet som det nu engnag former sig 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Veninde-besøg fra langbortistan ;-)

  1. ~Laura~ siger:

    Hej smukke,

    Tak for en rigtig hyggelig tur ned til dig. Jeg er glad for jeg kunne finde derned og så er vi jo bare gode til at råhygge og sludre *G*

    Varmt knus

  2. Solsikkens-Sang siger:

    Hey Sweets,

    Selvtak for hyggeligt besøg. Godt du fandt herned, jeg håber du gør det en dag snart ude i fremtiden igen. Det ville være dejligt at tøsesludre med dig igen. Det kan man aldrig få nok af *Smiler*

    Knus.

Skriv et svar

