11 års fødselsdag idag


Det er næsten ikke til at tro, vel – at disse to katte der ligger i midten, fylder hele 11 år idag. De kom til verden omkring eftermiddagstid 2. maj 1998. Bianca (den sorte) kom først ved 23 tiden om aftenen dog. De to grå missere, blev givet væk til nogen min mor og moster kendte. Men jeg beholdte Bella & Bianca.

1998-fire-killinger-sofa

Billedet af Bella her er dog fra 2008, jeg har ikke haft dem med udenfor idag. Men de har til gengæld fået et “godnat-the-brev” – som de eeeeelsker – der er nemlig baldrian i, og det kan de simpelthen få timevis til at gå med, at slikke på og nusse op ad.

2008-06-04-bella06

Ligeledes er Bianca’s billede fra 2008. Jeg tror at jeg vil ta’ dem med ud i haven lidt. Det fortjener de, når det nu er deres fødselsdag 🙂 Ved dog ikke om Bianca vil synes særligt meget om det, men nu må vi se.

2008-02-01-bianca02

I hvert fald skal der lyde et STORT tillykke og et HØJT hurra fra mig til mine kære kis-katte 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til 11 års fødselsdag idag

  1. Deborah siger:

    Tillykke med dem. Dejlige venner sådan nogen misser!

  2. ~Laura~ siger:

    Tillykke med misserne……

  3. ~Laura~ siger:

    Kom lige til at tænke på om ikke alle fire killinger på første billede ikke fyldte 11 år? *G*

  4. Cowspot siger:

    Allerede dengang, var de livsnydere hva!!!!

    Tillykke med dem. ;=)

    Knus fra hende der næsten selv glemte sin egen kat´s 11 års fødselsdag.

  5. Solsikkens-Sang siger:

    @ Deborah – Tak for tillykke, og ja de er ganske skønne mine missere. Jeg holder meget af dem begge to 🙂

    @ Laura – Også tak for tillykke. Og jo da – alle 4 på det øverste billede fyldte 11 år i lørdags. Men altså…. ja, tænkte ikke rigtigt over det, og ja, de to andre aner jeg jo heller ikke hvor er den dag idag.

    @ Cowspot – De har altid været livsnydere 😉 Og takker for tillykke. Hvilken dato er det nu Bastian har føsda’ ? Jeg har lige pt. glemt det. Mener det var før mine?

Skriv et svar

