Skøn dag – i det bedste selskab ;-)


Idag har jeg været i rigtigt godt selskab – nemlig sammen med min rigtig gode veninde Laura. Hun gjorde alt hvad hun kunne for at få fat i mig i morges, men jeg havde chattet til sent igår, og sov derfor længe idag. Da hun langt om længe kom igennem til mig, var kl. blevet 11, men stadig ikke spor for sent til at komme afsted og ud og shoppe – fordi det var nemlig lige præcis det som hun havde i tankerne 🙂

Så sagt – så gjort – jeg tog toget indtil hovedbanen, hvor vi mødtes “under uret” – hvilken klassiker, ikk’ ? Vi fik lavet mimre-kort til Laura, som også blev førtidspensionist i marts i år. Så nu kan hun også rejse i alle zoner med bus og tog, og dermed, kan hun også laaaangt om læææææænge tage den laaaaaange tur ud til Roskilde *GGG* Ja, undskyld jeg griner Laura, men der er altså ikke SÅ langt. Men jeg glæder mig meget til at du kommer forbi i weekenden, og så skal vi rigtigt hygge os 🙂

Nå tilbage til idag – vi startede så ved rådhuspladsen, med at gå ned af strøget. Det gik ret hurtigt med at komme derned af, og vi købte ikke rigtigt noget. Det var først da vi nåede til ‘Indiska’ at vi begge fik brugt dankortet, jeg købte en nederdel og er trøje der. Så gik vi ned til en ny butik som minder meget om H&M, der købte jeg et par gemasher, til at have under nederdel eller lignende. Så gik vi tilbage til H&M, og der fandt jeg endnu et par gemasher, og nogle blonde sokker til at have på i små fine sko.

Dernest var vi blevet sultne, og Laura kendte en rigtig hyggeligt Café som havde en dejligt hyggelig gårdhave – der fik vi noget god mad, et køligt glas hvidvin, og så gik hyggesnakken ellers, vi talte om alt mellem himmel og jord, og fik virkelig sludret om alt hvad der var sket siden sidst vi sås. Også selvom at vi taler sammen over msn hver dag, så var der alligevel nye ting at fortælle 😉

Vi rundede vores strøgtur af med at gå i Fona 2000, det er en klassiker, der SKAL vi ind når vi er på strøget i København. Jeg havde kommet til at sælge min “Danielle Steel – Juveler” fordi jeg havde købt de 3 box sæt, men jeg kan ikke finde den i box sættene, så nu købte jeg den på ny. Og så lagde Laura en film i min kurv, som hun anbefalede mig, har lige pt. glemt hvad den hed, men det lød god, så det røg med i købet.

Da vi var nået til enden af Fona 2000 – som skal hilses og sige at er temmelig stor, så slukkede musikken, det ebbede ud med mennsker, og noget tydede på at de var ved at lukke. Det var de også, vi havde bare slet ikke troet at kl. var så mange.

Da vi kom ud derfra, der var alle små butikker lukket, hvilket var ærgerligt, fordi vi var stadig købe-lystne. Men det eneste vi fik købt, var 2 buketter blomster til Laura, som skulle pynte i hendes hjem. Og så gik turen ellers mod stationen, godt trætte og godt mætte.

Jeg var hjemme igen ved 19 tiden, og nu sidder jeg og ser den ene af mine nye dvd film. Hygger mig med computeren og chatter lidt imens.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Skøn dag – i det bedste selskab ;-)

  1. ~Laura~ siger:

    Kære smukke kvinde,

    Det var en helt igennem hyggelig og dejlig dag sammen med dig. Du kan tro jeg stornød det hele og glæder mig til at komme på besøg på søndag og overnatte helt der nede i det Roskilde som er meget langt væk *G*

    Tak fordi du skrev hvad du købte for jeg havde selvfølgeligt glemt det….som altid.

    Stort varmt knus

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Laura – velbekomme søde kvinde. Jeg nød også hele vores dag sammen. Det var så dejligt at se dig igen, og vi ses jo liiiige straks igen. Hvor du kommer ud og ser hvor jeg bor….. Det blir’ SÅ hyggeligt søde 😉

    Stort dejligt varmt knus

Skriv et svar

