Som dagene dog går…


… og jeg får ikke skrevet en dyt herinde. Jeg savner at skrive, men skal jo også lige have noget at skrive om. Jo, jeg var bla. til fødselsdag hos Rolf i lørdags. Han holdt fødselsdag for hele hans familie, og det var skam en stor ting at få lov at møde alle dem. Jeg havde jo mødt hans brødre før, men nu fik jeg også lov til at møde resten af familien.

Det var en rigtig god weekend, hvor vi var sammen fredag/lørdag, og så bla. X-Factor sammen. Og om lørdagen sov jeg længe, mens Rolf som jo er uddannet bager, knoklede i køkkenet, med at bage boller, brunsvir kage, og lagkage. Hvor heldig har man lige lov at være, at ha’  en kæreste som kan alle disse ting, uden at blinke med øjenene, og uden en opskrift *SSS* ‘Det sidder på rygradden’ som han nok ville sige *B*

Lørdag kørte jeg tilbage mod Roskilde med hans forældre, og så sov jeg hjemme hos mig selv til søndag, hvor jeg så skulle til fødselsdag hos min fætter om søndagen. Det var en rigtig god fødselsdag også, omend jeg var en del træt ovenpå strabadserne fredag/lørdag. Men jeg klarede den, og senere søndag hentede Rolf mig hos min mor, som jeg var taget med hjem hos efter fødselsdagen.

Så fik han da mødt min mor, og de synes vidst også rigtigt godt om hinanden, ligesom jeg synes godt om hans familie. Jeg glæder mig til at han møder resten af min familie også.

Så har jeg ellers blot slapper af de sidste par dage herhjemme, ikke rigtigt lavet så meget, andet end at se tv, chatte, strikke, og hygge mig. Det har været skønt ovenpå alle de mange indtryk jeg fik i weekenden.

Men idag kom min kusine så lige forbi, og det var helt rart at se nogle mennesker igen. Hehe….. Ikke at jeg har lukket mig inde bevidst, men når nu jeg tænker over det har jeg ikke været udenfor siden i søndags aften. Nå anyways, hun kom fobi min kusine, og lånte nogle bøger og DVD’er, og så er hun lige blevet hentet igen.

Rolf kommer først forbi igen på fredag, da han arbejder aften i denne uge, og tjah, han skulle bare SÅ meget hele ugen, så der blev ikke tid til at ses *Snøfter* Men så er gensynsglæden detsto større når vi ses fredag.

I morgen skal jeg ned til min kontaktperson, og senere kommer Kim herhjem, vi skal underskrive en masse papierer vedr. lejligheden i Vanløse. Det bliver meget rart når det engang er ude af verden. Jeg skal så ikke betale til lejligheden mere, og Kim overtager den fuldt ud, hvilket er super rart for mig, at jeg ikke har den udgift længere hver måned.

Men altså, ellers skal jeg ikke noget særligt i weekenden, Rolf kommer fredag aften, efter X-Factor finalen, har han fri ved 22 tiden. Og så skal vi bare hygge os. Lørdag skal han måske lige hjem igen, og så må vi se hvad vi ellers finder på.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Som dagene dog går…

  1. Tine siger:

    Det glæder mig, at det går godt hos dig, at du er “faldet” godt til her i Roskilde og endnu en gang tillykke med der mister right. 🙂

    Jeg ved heller ikke selv, hvad der bliver af dagene. Jeg har lige fundet ud af, at det er over to måneders tid siden, vi sidste har tals ved, hvor bliver tiden dog af ?

    Hvis jeg ikke når at ringe eller skrive til dig, så må du nu alligevel have en rigtigt god påske.

    Knus Tine

Skriv et svar

