Nyder mit gode liv :-)


Tingene kører godt for tiden, og jeg nyder bare mit gode liv i fulde drag. Dagene går derud af, og det er ikke meget jeg har fået skrevet herinde. Til gengæld kan jeg sige, at jeg har det godt, og nyder at være sammen med min nye kæreste 😉 Vi har det rigtigt godt i hinandens selskab.

Vi har set en masse til hinanden i denne uge, og ikke mindst sidste weekend. Som jeg skrev i sidste indlæg, skulle han jo komme herhjem fredag, og det gjorde han også, og nøøøøj hvor var det skønt at se ham igen. Han tog så afsted og skulle hjem til én her i Roskilde og spille computer fra lørdag til søndag. Og der brugte jeg så lørdagen på at min far og hans kæreste kom forbi, og de havde mad med, og så inden vi spiste, der hængte de et maleri, en lampe og min knagerække op. Bagefter spiste vi, og hyggede os. Så tog de hjemad ved 17 tiden ca. Og så havde jeg en aftale senere med min farmor, om at hun skulle komme forbi her og se en film hos mig. Det gjorde hun også, og kl. var omkring midnat inden jeg lå i min seng igen. Søndag morgen kom Rolf (som kæresten hedder) herhjem, og skulle så sove. Det blev lidt af en stenet dag søndag. Fordi kl. var eftermiddag før vi kom ud af sengen. Og tjah hva lavede vi egentligt, tror bare vi slappede af og så film meget af dagen.

Ellers har vi i denne uge, også være en tur nede i Roskilde by, hvor vi bla. var på Café og spise. Og onsdag var vi ude og besøge hans bror og hans kæreste. Det var kanon hyggeligt. Og sjovt at hans bror også kunne huske mig, selvom at han er 5-6 år yngre end mig. Og Du skal jo lige tænke på at sidst jeg så Rolf, var måske da vi var 15-18 år gamle, ej, kan ikke helt huske det, men det er godt nok længe siden. Så han har jo heller ikke været så gammel hans lillebror. Men jow jow, jeg var husket *SSS*

Idag har min mor været her, og vi har været en tur nede i Roskilde by, det var rigtigt hyggeligt, vi tog cyklerne derned. Måske vi skulle have holdt cyklerne et sted, fordi hold da op vi måtte låse dem op og i hele tiden….. hehe…. Vi var bla. på Apoteket, i H&M, Netto, Zizzi, Bagel Shoppen, Posthuset, og Føtex, men det var godt vi cyklede, fordi så skulle vi ikke tilbage til der hvor vi havde holdt bilen 🙂 Smart ikke? Det var altså også dejligt frisk i vejret.

Nu sidder jeg så her og hører radio, og skriver blog, og venter på at min søde kæreste kommer herhjem senere. Han er lige hjemme ved ham selv nu. Og jeg savner ham allerede, selvom at det ikke er længe siden at han tog hjem.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nyder mit gode liv :-)

  1. Linda siger:

    Det lyder sørme dejligt. bare det var mig der var ny forelsket. men det er faktisk også ganske godt at være gammel forelsket.
    Er han roskilde bo eller er han fra Kbh??

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Linda – Jeg tror du har ganske ret i at det også er dejligt at være “gammel-forelsket” *Smiler* Nyd du i hvert fald bare din John i fulde drag.

    Han er hverken fra Roskilde eller København, men Midt-Sjælland. Så han pendler frem og tilbage, og arbejder i Tåstrup.

Skriv et svar

