Foråret blomstre ~ hjertet smiler


Jeg har det rigtigt godt for tiden, føler jeg er inde i en god periode. Og så hjælper det vel altid på det kolde vejr, at man er lidt små-forelsket *Smiler sødt* Min “gamle ven” fra Facebook, jeg skrev om tidligere, har jeg nemlig set en hel del mere til, og vi er faktisk blevet kærester 😉

Han er en rigtig sød fyr, og jeg føler at dette kunne føre til noget rigtigt godt ude i fremtiden. Lige nu sidder jeg her med sommerfugle i maven, vi skal nemlig ses igen imorgen, og jeg savner ham rigtigt meget. Vi har ikke set hinanden siden mandag morgen…. og ihhh – det er hårdt at være en forelsket tøs *B*

Så jeg render rundt og er rigtig glad i låget for tiden, og kan slet ikke få armene ned af bar’ glæde. Og dette er en rigtig rar følelse. Især når man møder en sød fyr, som er dejlig, unik og meget forstående og bare holder af en som den man er. Ligeleder føler jeg jo for ham, så kan det være meget bedre 😉

*Miss you right know*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Foråret blomstre ~ hjertet smiler

  1. Tine siger:

    Tillykke 🙂

    Det glæder mig at læse, at du har det odt og at du har fundet kærligheden. 🙂

    Som jeg sagde til dig, han kommer, når han kommer, ham der mr. right. 🙂

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Tak for din søde kommentar. Og ja, du har ganske ret, han kommer når han kommer Mr. Right. Man kan ikke som jeg skrev i et tidl. indlæg, vælge at være single i så og så lang tid, og så begynde at lede efter ham *B*

    Nu kom han til mig, og jeg sprang ud i det, og det er jeg super glad for 😉

  3. Deborah siger:

    Hvor er du heldig. Bare det var mig! Rigtig stort tillykke med det hele og god weekend til dig også! 🙂

  4. Solsikkens-Sang siger:

    @ Deborah – Ja jeg er en heldig én at møde sådan en sød fyr – og takker for tillykke. Du må også ha’ en skøn weekend.

  5. Ulrik siger:

    Ej hvor godt. Tillykke. 🙂

Skriv et svar

