Gamle Venner


Facebook er altså en genial ting – det må jeg indrømme….. Jeg har fundet utroligt mange søde og rarer gamle venner derinde, klassekammerater, familiemedlemmer og meget meget mere🙂 Det er jo helt vildt hvad man kan finde derinde. Og jeg glæder mig hvergang at jeg finder én ny som jeg måske havde glemt, eller ikke havde tænkt på at søge efter. Og så vupti, endnu en til listen.

Det er langt fra alle som jeg har chattet med eller skrevet sammen med, mange bliver man kun venner med, og så når man aldrig videre, måske fordi man allerede ved hvor de er i deres liv, eller også har man blot ikke være online samtidigt. Jeg ved det ikke, det er ikke for at komme med undskyldninger – men altså, man kan ikke nå at kommunikere med alle når man har over 100 venner på FB.

For omkring en uge siden blev jeg kontaktet af en gammel ven fra Hedehusene – vi chattede lidt sammen over FB, og senere over MSN, og SMS. Vi aftalte at vi skulle mødes nu på fredag. Men snakken gik, og tjah, vi synes begge det kunne være hyggeligt at ses inden, så det blev det til. I mandags mødtes vi så, og det var altså sjovt, hvordan verden bare kan have stået stille, og keminen er der som fra “dengang” i Hedehusene, se DET synes jeg også er en sjov ting med FB. Tænk hvad det kan udvikle sig til, lidt det min pointe er i dette her. Vi skal så stadig ses på fredag, og jeg er sikker på at det bliver super hyggeligt – ingen tvivl om det😉

Men altså hvor er  de bare geniale dem der har fundet på FB, fordi folk hedder deres “rigtige” navn derinde. Og tjah, altså, jeg har jo f.eks. altid kaldt mig et nick når jeg deltog på diverse forums, eller lignende, nu kalder jeg mig f.eks. Solsikkens-Sang, og tjah, før var det noget andet, og ja, så kan man jo ikke helt finde frem til folk, når man ikke kender deres nick name. DERFOR er FB genialt. No doubt about that😉

Hvad har jeg ellers lavet de sidste 11 dages tid, jo ser du – jeg har bla. været sammen med Linda fra strikkeklubben, vi foldede teposer til kort, og hyggede os rigtigt meget. Det var kanont at hun ville kigge forbi helt herude i Roskilde.

Så har jeg også  været hjemme hos min farmor og spise flæsesteg, det var en ting vi alle var far Terre Des Hommes, det var alle os som har hjulpet til – til Julemarkedet i november. Og ja, det var rigtigt hyggeligt, vi var vel 25 mennesker i farmors og farfars stue.

I fredags var jeg sammen med Tine – det var første gang vi mødtes, og jeg synes det var rigtigt hyggeligt at møde hende. Vi kaglede løs i 5 timer ca. Så jow jow, hygsomt Tine – det må jeg sige🙂

I lørdags holdt min mormor så fødselsdag. Og det var kanont at være ude og bowle med hele familien – jeg hyggede mig rigtigt meget, og vi både bowlede og spiste buffet bagefter. Bowle – jooooo det kunne jeg da – men jeg var ingen haj i starten, men jeg lavde da 3 strikes på de 2 timer vi var der. Men jeg blev bedre som tiden gik, og det var meget godt, men lige da vi skulle til at slutte, var jeg nok på mit højeste *GGG* Men sådan kan det jo gå… Maden var også god derude, det var i Want2Bowl i Tåstrup, og det var faktisk rigtigt godt maden, jeg nød det i hvert fald, desværre emd sådan noget buffet, er det at man spiser for hurtigt, og derfor når at blive ALT for hurtig mæt, og derved ikke får smagt alt maden😦

Men ja, ellers hygger jeg mig herhjemme, nyder livet, og synes det går godt🙂 Hvordan går det med jer andre ude i blog-land? Synes bla. jeg har fået en del flere læsere (udfra statistikken), men desværre ikke flere kommentarer, så giv dig endelig til kende, hvis du skulle have noget på hjertet😉 Det må også godt være til ældre indlæg, jeg skal nok se du kommenterer *Smiler sødt*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

