Hygge med fødselsdage og familien


Jeg har rigtigt hygget mig i weekenden, sammen med familien, min kusine fyldte nemlig 19 år, og det var skønt at se familien igen, jeg tror umiddelbart ikke vi alle havde været samlet siden jul. Det gode af det hele er, at vi skal ses igen i morgen kl. 7 – der fylder min kære mormor nemlig 70 år.

STORT TILLYKKE TIL DIG MORMOR🙂

Det var en rigtig hyggelig aften i lørdags, og det var god mad der blev serveret, og jeg fik rigtigt snakket med mange af familiemedlemmerne, og rigtigt hygget. I morgen skal det nok også blive hygsomt, jeg glæder mig i hvert fald at være til morgenfødselsdag hos mormor. Jeg tror rigtigt mange kommer også…..

Ellers har jeg været en del herhjemme, og hygget mig den sidste uges tid, det er skønt at være online igen, og har chattet en hel del. Og skønt at man bare lige kan gå online og tjekke mail og sådan. Selvom at hotmail driller helt vildt, den kommer blot med en fejlmeddelse når jeg prøver at logge på. Så må tjekke mail hos andre. Håber det blot er det mobile internet der får det til at drille, fordi kan ikke undvære min hotmail i fremtiden her i Roskilde. Håber det bliver bedre når jeg får alm. Fullrate internet på fredag. Det burde nemlig komme til at virke på fredag, så jeg hååååber og krydser fingre for at jeg får det op og køre på fredag.

Jeg er nemlig ved at være liiiidt træt af dette mobile internet, ledningen der går ind i tlf. er utrolig følsom, jeg skal dårligt bevæge mig i lænestolen, så ryger jeg af, og må genstarte computeren hver gang, for at komme online igen, vildt irriterende!

Men må da indrømme, at det er bedre end ikke at være online overhovedet, så klager ikke – så meget endda *GGG*

På torsdag der kommer de fra boligselskabet og kigger på fejl og mangel listen. Det bliver godt hvis han kan lave nogle af dem. Min mor og jeg fik sidste mandag, lavet en liste så lang, med fejl som jeg blot ikke vil betale for når jeg flytter herfra, men der var også en del mangler. Bla. virker ringeklokken ikke, og stikkontakten i køkkenet, ruderne er punkteret (3 af dem rigtigt slemt), og el-måleren hyler, og flere ting…..  Nu må vi se hvor meget af det han kan lave på stedet, eller om han blot skal kigge på det den dag, og så sender en anden ud og laver det, det ved jeg faktisk ikke om han gør?

Nå, men vil smutte igen….. Håber i alle har det godt derude i blog-verdenen😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Hygge med fødselsdage og familien

  1. ullas siger:

    Uh, det lyder træls og besværligt med alle de ting som skal laves før du rigtig kan nyde din nye bolig.😦

Skriv et svar

