Nu med mobilt internet


*Weeeee* Jeg er online fra Roskilde. Hva siger du så? Kim fik fikset noget med at jeg kom online via det simkort han har som han ikke bruger. Og der følger 10GB fri trafik med det simkort, og det er jo en hel del. Han brugte også hele dagen igår på at hjælpe mig, han kom til Roskilde ved 13 tiden, og kl. 15.30 måtte vi drage mod Vanløse, uden at have løst problemet. Vi skulle nemlig vise lejligheden frem til et par som var interesseret i at se den.

Det gik fint med fremvisningen, og de lovede at vende tilbage hvis de skulle være interessseret. Men de skulle rundt og se nogle flere andelslejligheder, så nu må vi se om de vender positivt tilbage.

Bagefter downloadede Kim nogle installationsfiler, for at jeg kunne komme online i Roskilde. Og da det virkede kørte vi mod Roskilde, og der var kl. blevet for mange til at Kim kunne nå tilbage til Vanløse og nå at se “Livvagterne” så han blev hos mig og så det. Bagefter tog han hjem – og jeg satte mig og var lidt online på internettet, det var skønt at kunne gå online i sit eget hjem, og ikke behøvede at tage ud til andre for at være online.

Idag har min mor været her, vi har bla. lavet fejl og mangel liste, og så har vi rykket lidt rundt, så det hele står lidt bedre end tidl. jeg fik en ide fra en veninde med at rykke lidt rundt, og det realiserede min mor og jeg idag. Bla. flyttede vi rundt på computerreolen og spisebordet. Det giver mere luft inde i rummet. Men det virker måske lidt voldsomt lige når man kommer ind, men jeg vil hellere ha det sådan, end jeg vil ha’  at computereolen står midt i rummet, og fylder op. Så nu håber jeg at jeg har fundet den rette løsning. Nu mangler jeg blot den sovesofa. Så hvis nogen derude har en EKTORP Sovesofa fra IKEA de vil sælge, så er jeg klart en køber. Helst i Storkøbenhavnsområdet.

Nå men jeg vil smutte igen, ville blot fortælle at jeg nu er online fra Roskilde af. Og det er så super fedt🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nu med mobilt internet

  1. Tina siger:

    Hvor er det bare dejligt at høre at du er rykket ind i de nye omgivelser. Held og lykke – måske jeg kommer forbi en dag nu du er rykket nærmere, hvis du har lyst🙂

  2. Roskilde er en fed by. Men pendler man frem og tilbage til København er nice med mobilt internet til togrejsen. Nyd det🙂

Skriv et svar

