Idag Vanløse borger, i morgen Roskilde-genser :-)


I nat er min sidste nat i Vanløse, i morgen flytter jeg til Roskilde for good. Og dog, har en aftale i Vanløse på tirsdag, men gøre hvad jeg kan for at overholde den. Det er ang. min nyerhvervede pension jeg skal til møde om på kommunen her i Vanløse.

Men idag er dagen gået med at min onkel, min far og hans kæreste kom herind kl. 10, og så kørte vi en hel trailer og 2 bilfulde til Roskilde. Alt hvad jeg har tilbage nu i Vanløse, er nogle flyttekasser der skal i kælderen, som jeg havde glemt idag, og ting jeg har på loftet, dog er det ryddet for en hel del. Og så har jeg selvfølgelig min topmadras som jeg sover på, og mine elskede katte. I morgen henter min mor og hendes kæreste mig og kattene og min topmadras, så er planen at min far og jeg prøver at tage resten på tirsdag, så må vi se hvor meget det hele fylder på loftet og sådan.

Men det bliver lidt underligt at ikke rigtigt at have nogen ærinder efter på tirsdag i Vanløse. Underligt at skulle bo i en helt anden by, en lidt fremmed by, og så alligevel en vandt og kendt by også. Jeg glæder mig meget til at vise byen frem til mine veninder også. Jeg bor jo i gå afstand fra byen, så jow jow, det bliver spændende😉

Men ville også blot skrive og lige fortælle at jeg måske ikke kommer til at skrive så meget i bloggen de næste par dage, da der ikke er installeret internet i den nye lejlighed endnu. De siger d. 16/1, men jeg tvivler, har ikke fået installations-sættet endnu. Men nu må vi se, jeg glæder mig til at få det sidste med computer og internet op og køre i den nye lejlighed.

Men hyg jer derude i blog-verdenen – imens jeg er off-line😦

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Idag Vanløse borger, i morgen Roskilde-genser :-)

  1. ullas siger:

    Jeg glæder mig til, at høre om hvordan det går i din nye by.🙂

  2. Tine siger:

    Held og lykke med din snart overstået flytning smat rigtigt god bedring til dig.

    Knus fra din nye by.

  3. Deborah siger:

    TILLYKKE, Roskilde, er en dejlig by. Det bliver dejligt for dig, at komme helt på plads, med ro omkring det hele og sådan. En helt ny start som jeg også fik. Håber det bliver lige så godt for dig, som for mig – og det tror jeg!

  4. basuna siger:

    Hej Sødde
    Havde ikke set dig online i to dage nu, så tænkte nok at du var igang med flytningen….. Glæder mig til du er online igen🙂
    Håber du falder rigtig godt til i din nye lejlighed !
    Knuser fra Basuna

Skriv et svar

