Selvom at jeg er syg…


… så når jeg da en del herhjemme. Jeg fik vasket igår som jeg skulle, selvom at det sled hårdt i det, og jeg måtte holde pauser hele tiden. Da mit åndedræt ikke var for godt med hosten og snottet næse. Men er glad for at jeg fik ordnet det, så jeg kan starte på en frisk hvad angår tøjvask i min nye lejlighed.

Idag kom jeg også lidt videre, satte mig for at skulle nå ud med skraldet og tage nogle etaper af opvasken, som havde hobet sig op mens jeg ligger syg. Det var mest tallerkner, så jeg måtte vaske hvad der kunne stå i stativet, og vente til det tørrede, magtede slet ikke at stå og tørre det af, da mit hoved var ved at springes 😦

Jeg nåede da også det meste af det jeg ville, på nær at få ryddet lidt mere af skrivebordene, men tror jeg når det i morgen, og så kan min far måske hente skrivebordene fredag, nu må vi se. Jeg har jo også aftaler i DPC, men det afhænger af hvordan jeg har det fysisk, om forkølelsen har lagt sig?

På sin vis synes jeg det gik bedre i formiddags, næsen er ikke lige så stoppet idag, og hosten var ikke slem i morges/formiddags, men til aften synes jeg hosten er utrolig slem igen – æv osse.

Nå, men håber altså snart at det forsvinder, ooooorker ikke mere hosten – føler snart mine lunger ryger med op 😦

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Selvom at jeg er syg…

  1. Deborah siger:

    Hold dig nu i ro sålænge du er syg og sløj. Du skal også tænke på, du smitter! God bedring!!

  2. Solsikkens-Sang siger:

    Jeg prøver at holde mig i ro. Men har brug for også snart at komme i sving med det sidste af flytningen. Det gik lige så godt med forkølelsen i formiddags, men her til aften er den totalt slem igen 😦

    Men takker for god bedring, håber det hjælper 🙂

  3. ~laura~ siger:

    God bedring *S*

  4. ullas siger:

    Det lyder godt nok træls. 😦
    God bedring!

  5. Solsikkens-Sang siger:

    @ Laura – Takker for god bedring, synes det går bedre idag, håber ikke det bliver lige så slemt i aften, som det gjorde igår aftes 😦

    @ Ullas – Også tak for godbedring, ja det er rigtigt træls at ligge syg…

Skriv et svar

