Julegaverne


Jeg havde en skøn juleaften, med masser af hygge sammen med min altid skønne familie😉 Herunder vil jeg vise billede af gaverne, samt nogle stemningsbilleder.

2008-12-24-juleaften961

Mor & Steen: Støvsuger & sort nederdel
Far: Vasketøjskurv i træ, DVD: Sex & the city & 4 stk. Rosendahl glas.
Gabi: 4 nøgler rødt garn
Gabi’s 3 børn & deres kærester: Duftelys, 4 lysestager & en julestjerne, samt bordekorationsmaterialer + lys
Farmor & Farfar: Laura parfume + penge
Mormor: Teposefoldningsbog Bind 2 & blåt lagen
Mostre, onkler, fætter og kusiner: Eva Solo vandkaraffel & Laura parfume
Kusine Line: Bodyshop creme og bodyshower
Vivi (veninde): Kortmaterialer, en masse gode ting til når jeg folder teposekort – pynteting

2008-12-24-juleaften93

Denne æske synes jeg bare var så smuk, min mor fik en af hendes gaver i den, og jeg fik lov til at få den bagefter.

2008-12-24-juleaften11

Min kusine havde pyntet et utroligt smukt bord, hvor dette bla. var noget af bordpynten, perler som hun havde lagt som et hjerte. Er det ikke bare smukt🙂

2008-12-24-juleaften23

Vi havde en skøn aften, hvor vi startede dagen med at tage i Roskilde Domkirke, det var utroligt smukt at være deroppe, som altid. Vi fik nogle gode pladser, og det var rigtigt skønt at være i kirke, jeg tror nu først det var netop i det øjeblik jeg kom i julestemning *S*

Senere tog jeg med hjem til min mor og Steen, og bagefter tog vi hjem til min moster, hvor vi bla. så Disney Show, det er jo ikke jul uden man har set det også😉

Så spiste vi det traditionelle med and og flæsesteg, det var rigtigt god mad, som det plejer. Vi gik så om juletræet. Og til sidst pakkede vi gaver op, jeg tror kl. var nær midnat før vi var helt færdige med at pakke op.

2008-12-24-juleaften20

Bagefter spillede vi Trivial Persuit. Det var rigtigt sjovt, og jeg var på hold med min far (igen i år) og min kusine – og vi vandt sku´ *hehe* Hvor heldig kan man lige være😉 Kl. var så over 2 da vi drog hjemad. Og så sad jeg lidt på internettet og chatttede da jeg kom hjem, og så ellers bare på hovedet i seng.

D. 25 holdt vi så Juleaften for Gabi (min fars kæreste) og hendes børn og deres kærester. Det var rigtigt hyggeligt. Vi fik god mad og der blev åbnet pakker og ja, endnu en juleaften, hvor heldig har man lov at være….. Det var første gang jeg skulle møde hendes børn, og jeg synes de er nogle rigtigt søde mennesker🙂

D. 26 var vi hjemme hos min kusine som fylder år idag (STORT TILLYKKE) – men hun holdt fødselsdagen igår. Det var endnu en rigtig hyggelig dag, mere mad, flere gæster og hyggeligt samværd *Smiler*

Idag har jeg så igen sovet hos min far, men blev kørt hjem kl. 11 – min far fik nøglerne til hans nye hus igår, og har så været ude og male lidt idag og sådan. Det var meningen at jeg skulle pakke idag, men jeg har da ikke nået en hujende fis herhjemme idag😦 Jeg var så træt stadigvæk da jeg kom hjem, nok ovenpå 3 hårde dage – så jeg faldt omkuld igen i 2½ time. Så vaklede jeg ind på sofaen, og så en film (Jumanji), og så sidder jeg her nu, og kl. er halv otte om aftenen, og jeg aner ikke helt hvad jeg skal starte med, men noget burde jeg gøre herhjemme….

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

