Hverdagen

*Glædelig Jul Til Alle*


Jeg vil blot ønske alle mine læsere en rigtig glædelig juleaften. Jeg håber i alle må få en skøn aften, i selskab med dem i holder af.

Jeg skal selv være i et selskab jeg holder meget af, min mors familie. Vi bliver 13 i alt, og jeg glæder mig utroligt meget.

Indtil nu har jeg været i Roskilde Domkirke sammen med de fleste fra familien. Og senere skal vi hjem til min moster og spise. Det skal nok blive en rigtig hyggelig aften.

Kim passer kattene derhjemme, så alt er under kontrol, de kom ikke med mig på juleferie.

Men GLÆDELIG JUL til alle mine kære læsere. Med ønsket om en skøn og vidunderlig aften.

Knus fra Henriette

med emneordet

2 thoughts on “*Glædelig Jul Til Alle*”

  1. @ Birgit – Glædelig jul til dig også. Jeg håber i havde en skøn aften igår.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

