Det havde du nok ikke regnet med ?!?


At jeg ligefrem fik pakket noget alligevel idag – måske er aftenen blot den bedste tid for mig at pakke. Fordi jeg fik da lige ordnet hele gangen = 6 flyttekasser mere i hus. Bøger & DVD’er var der i gangen. Og det var super at få det ordnet. Nu er det eneste som mangler fra gangen, mine sko og jakker. Men de ryger nok først når jeg pakker tøj ned ellers 🙂

*Ser lidt stolt ud nu – så nåede jeg alligevel en del idag*

Er nu oppe på 21 kasser ud 40 – hmm…. så var jeg jo alligevel ikke nået halvvejs før. Havde forregnet mig, har hele tiden haft 20 kasser, og nu 20 mere – hurtig hovedregning = 40 kasser. Ved altså ikke lige hvor de 30 kom fra i mit tidl. indlæg idag. *Hehe*

Men NU er jeg halvvejs – idet jeg har nået 21 kasser ud af 40.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Det havde du nok ikke regnet med ?!?

  1. ullas siger:

    Godt gået. 🙂

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Ullas – Takker 😉

  3. Jeg har også været flittig ud over det sædvanlige idag… men nu har trætheden indhentet mig – og jeg vil snart krybe til køjs – men ikke uden at ønske dig en rigtig god jul.. Hilsner fra Ærø

  4. Solsikkens-Sang siger:

    @ Charlotte – Tak fordi du synes jeg var flittig. Flot du også selv har været det 🙂

    Vil også ønske dig en rigtig glædelg jul.

    Knus fra Henriette / Solsikkens-Sang

  5. Tine siger:

    Jeg vil lige ønske dig og dine en rigtigt glædelig jul samt et nyt og lykkebringende nytår, hvor i jeg håber, vi får mulighed for at hilse på hinanden.

    Knus fra Roskilde.

  6. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Jeg vil også ønske dig en glædelig jul, samt et godt nytår.

    Jeg håber også at vi kan nå at mødes i det nye år – hvor jeg flytter tættere på dig.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

