9 flyttekasser – ugens rekord


Idag har jeg fået pakket 9 flyttekasser, det må være denne uges rekord🙂 Så nu er jeg oppe på 12 junior kasser og derudover 4 som nok skal pakkes om pga. kattetis😦 I morgen tager jeg en skalle igen. Det jeg nåede at pakke idag, var alle mapperne inde på kontoret, samt sorteret og fordelt i kasser alt det fra de midterste to skabe. (Der er 6 skabe ialt i soveværelset, næsten 4 med tøjog resten med rod, computerrod det meste, og det er Kims, så det skulle jo ikke pakkes med. Faktsik blev der ikke meget til mig i de skabe, ud over tebreve selvfølgelig. Som jeg skal ha med mig🙂

Men hold da op hvor mapperne fyldte meget, og kun 1 kasse kunne komme i kælderen, af dem jeg ikke bruger så meget. Resten fyldte vidst 3 kasser *ups* Jeg har nok for meget orden i mit papirnusseri, hehe. Men elsker også at have orden på sagerne.

I morgen tror jeg at jeg tager fat på noget mere, laver lige en liste til mig selv så jeg kan se hvad jeg mangler:
~ Tøjskabene
~ Reolen i gangen (DVD’er og bøger)
~ Pynteting i stuen
~ Hele køkkenet
~ Tingene ovenpå skabene i køkkenet

Ting jeg har nået:
~ Soveværelset (Garn i kommoderne + rod under sengen)
~ Kontoret – mapper i de hvide reoler
~ Sorteret 2 skabe ud af 4
~ Pakket stof garn ned fra et af de 4 skabe.

Det er det som jeg mangler og har nået. Synes det virker overkommeligt, det jeg mangler, jeg må bare give den en ordentligt skalle i morgen igen. Og så igen på tirsdag.

Jeg skal NOK nå det🙂

Det nye omkring min fars hus er at han muligvis får nøglerne allerede i morgen, nu må vi se, men altså jeg håber det går i orden det hele for ham også, der mangler stadig at blive gjort noget papirnusseri, men det håber han at få styr på det alt sammen i morgen. Jeg glæder mig meget til at komme ud og se hans nye hus, jeg har jo set et magen til, men ikke lige nøjagtigt det som han har købt *S*

Så nu må vi se om jeg skal pakke eller hjælpe med at male de næste par dage, vi må ta det som der kommer. En dag ad gangen. Og så er der jo også liiiige en juuuuuul indimellem som skal overståes *GGG* Ikke at jeg er spor i julestemning endnu, men måske det kommer når jeg skal i Kirke d. 24/12. Har i hvert fald sagt ja til at tage med i Domkirken i Roskilde med hele familien.

Det bliver nu en lidt underlig jul denne her, når man sådan står i flytterod, men det går nok – det SKAL det sku🙂

Jeg vil smutte igen, blot endnu en status på flytningen🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til 9 flyttekasser – ugens rekord

  1. Tine siger:

    Du er da nået langt med dit pakkeri, forsat god arbejdslyst samt ønske om en glæde jul,
    husk nu at nyde julen.

    Mange kærlige julehilsner Tine.

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Jow tak, jeg har da nået en hel del, og igår nåede jeg også lige stuen, efter jeg havde skrevet blog. Så ja, jeg når en hel del må man sige. Idag er jeg fit for fight til at nå en masse mere🙂

    Glædelig jul til dig og dine kære også. Og ja, skal nok se at få nydt julen lidt i år også *Smiler* Som skrevet kommer det nok når jeg sidder i kirken på onsdag🙂

  3. Deborah siger:

    Kære Henriette, det er ikke længe siden, jeg ledte nettet tynd efter, dig for at finde ud af noget, om hvordan du mon har det. Jeg har lige læst baglæns. Der er da sket meget – pyh! Jeg kan dårligt huske hvornår vi har talt sammen sidst, men det er dælme noget siden.

    Tillykke med den nye lejlighed og pensionen. Jeg har også fået lejlighed og pension, omend det er noget siden nu. Smid mig en mail, når du får overskud.

    For nu rigtig Glædelig Jul og et Godt og lykkebringende Nytår i det nye liv.

  4. Solsikkens-Sang siger:

    Hej Deborah

    Det var da pudsigt at du sådan havde ledt efter mig, jeg har hele tiden vidst hvor du var (i hvert fald hvor din blog var *G*).

    Men godt du har fundet mig igen. Tillykke med din pension og nye lejlighed også.

    Og ligeledes glædelig jul til dig og dine kære.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

