Hverdagen

Se på ny lejlighed & et dyrlægebesøg


Det gik fint i strikkeklubben i tirsdags i sidste uge. Om onsdagen tog jeg så i gruppen i DPC, og senere talte jeg med min kontaktperson. Hvilket var rart begge dele, da jeg trængte til at få vendt mine problemer med nogen.

I fredags tog Kim og jeg så alle 3 katte til dyrlægen, Kim’s kat Oscar skulle kastereres, og han fik utrolig ros for ham, fordi han var en fin kat sagde dyrlægen, hvilket altid jo er rart at få af vide, når man lige har fået katten, og ikke ved så meget om ham og hans fysiske tilstand. Han har orm, men det er han og mine katte nu under behandling af. Men det var også det eneste dyrlægen kunne finde på ham.

Mine to katte Bella & Bianca, skulle så “bare” ind og vacineres, men det viste sig at Bianca havde 4 tænder som var dårlige, og Bella 1 tand som var dårlig. Som skulle hives ud. De beholdte så kattene derinde, og jeg havde det forfærdeligt da vi tog hjem til en tom lejlighed uden dem. Men jeg var samtidigt utrolig glad for at de kunne tage sig af dem med det samme. Så vi ikke først skulle finde en ny tid.

Vi kunne så hente dem 4 timer senere. Og de var godt nok groggy da vi hentede dem igen, hvilket var vildt ubehageligt at se dem sådan. De skulle så have en ½ smertestillende pille hver dag i 3 dage efter indgrebet. Og det klarede de så flot. De fik også vådkost, og det guflede de nemt i sig. Så alt er som det skal være nu, hvilket er skønt. Og de virker meget gladere kattene, efter de har fået taget tænderne ud, som dyrlægen sagde, så har de højst sandsynligt haft ondt pga. af det.

Senere om fredagen tog Kim og jeg ud for at se den lejlighed i Roskilde som jeg skal flytte ind i. Men hold da op et syn der mødte os, den er mildest talt miserabel i standen!!! MEN jeg skal prøve om jeg kan abstrahere fra at den så ud som den gør. Fordi de sætter den jo i stand fra boligselskabets side, og det må jeg prøve  at holde fast i, i mit indre, selvom at det er utroligt svært. Men glæder mig da til at skulle flytte derud, men er blevet meget ambivalent med det hele, efter at jeg har set den. Men jeg SKAL jeg MÅ abstrahere fra at den var i så dårlig stand, og håbe på det bedste.

Min far og jeg har skrevet et langt brev til boligforeningen, om alt det der skal skiftes i lejligheden, så nu må vi se hvad de siger til det. Har ringet til boligselskabet idag, og har fået bekræftet at de har fået min underskrevne kontrakt, så jow jow, jeg bliver nok meget snart Roskilde’genser.

Jeg tog så hjem igen til Vanløse for at se til kattene, og fik det så skidt efter jeg kom hjem, og synes det hele var fucking uoverskueligt, og kunne slet ingenting, og Kim skulle ud om aftenen, så kunne slet ikke overskue at være der alene, og valgte derfor at tage ud til min far sammen med kattene. Det var rart at have nogle mennesker omkring mig, og ikke bare sidde herhjemme alene og være ked af det.

Lørdag skulle vi så hjem til Farmor’s 71 år’s fødselsdag. *TILLYKKE med dagen i søndags farmor* – det var en rigtig hyggelig aften, og det var i skønt selskab. Hun fik et gavekort af os til en tøjbutik i byen.

Søndag var far og jeg så oppe og aflevere brevet til boligforeningen, fordi vi ikke mente vi kunne stole på at brevet kom frem med posten, pga. det vilde snevejr der rasede på det tidspunkt. Senere på søndagen spurgte mor og hendes kæreste om jeg ville med op og se lejligheden udefra, fordi Mor havde slet ikke set den endnu, så det gjorde vi så. Tog endnu en tur til Roskilde. De synes vidst begge at det var et hyggeligt kvarter der hvor jeg skulle bo.

Igår tog jeg med far hjem om morgen, og var herhjemme, og slappede af hele dagen, sov meget af tiden, synes desværre at trætheden er vendt tilbage. Hvilket irriterer mig lidt, fordi siden Kim og jeg slog op, har jeg faktisk været utrolig frisk – og vågnet tidligt om morgenen og sådan. Men nu hvor jeg snart er ved at opgive det hele, så synes jeg det er så fandens uoverskueligt det hele, at jeg ikke kan magte det, og så ligger jeg mig altså til at sove! Jeg håber det bliver bedre når jeg falder til ro i den nye lejlighed.

Idag har jeg også blot været herhjemme hele dagen, og ikke lavet noget særligt. Sovet til middag, og ellers været en tur nede i byen og handle lidt ind. Nu sidder jeg her, og skal heller ikke spor i aften, bare slappe af, og hygge mig foran tv’et tror jeg.

2 thoughts on “Se på ny lejlighed & et dyrlægebesøg”

  1. Ja så var der jo “desværre” ingen spændende nyheder at hente hos mig i min blog idag *GGGG* Vi kan også bare lade være med at sludre så meget i tlf og over MSN 😉

Skriv et svar

