Hverdagen

Mig i Go’ Aften Danmark TV2 28/10 Kl. 18.25


Hvis alt går vel – så kommer jeg med som deltager i Go’ Aften Danmark i morgen. Det er til ære for ‘Varmestuestrik’ som jeg strikker via www.rokken.dk – du kan se det direkte link til varmestuestrik her. Vi er en hel del kvinder som strikker til ære for de hjemløse samt krisecentre i Danmark.

I morgen skal jeg så deltage hjemme hos en af varmestuestrikkerne, hvor der skal optages fra morgenstunden, hvor vi er 6 i alt, der skal komme og aflevere færdigstrik og få udleveret garn osv. Det skal nok blive rigtigt godt. Vi håber selvfølgelig på at få en masse respons på det hele. Og flere vil melde sig som varmestuestrikker og ikke mindst at folk vil donere noget af deres garn til os.

Hvis du af en eller anden grund skulle misse udsendelsen, kan den genses her: http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-2069481.html

Indslaget bliver selvfølgelig også kun vist i Go’ Aften Danmark, hvis der ikke sker noget andet ‘vigtigere’ i lille Danmark. Som at regeringen går af, eller noget andet stort sker.

Men kig tv – det kunne være rigtigt hyggeligt med en masse der så det 😉 Send gerne budskabet videre.

4 thoughts on “Mig i Go’ Aften Danmark TV2 28/10 Kl. 18.25

  1. Har I kunne mærke, at I har været i fjernsynet ?

    Jeg mener, har I fået mere garn samt flere til at strikke.

    Og hvornår er det, der er juleloppemarked ?

    Så jeg kan få det skrevet ind i min kalender, så jeg måske kan nå at kigge forbi.

  2. Hej Tine

    Jeg aner faktisk ikke så meget om det med Rokken, men synes der er kommet en del varmestuestrikkere siden vi var i tv’et. Jeg har ikke fulgt så meget med derinde siden, pga. at der er sket så mange ting siden. Men skal nok se at få opdateret min blog, så du og andre er up to date igen.

    Ang. julemarkedet, så var det igår. Æv bæv. Ja, det “nåede” jeg heller ikke at skrive om. Sådan noget møj. Men du vil forstå når jeg opdaterer min blog.

    Men på tors-fre-lør, står vi i Jyllinge centret og sælger, og jeg er der f.eks. hele torsdagen. Hvis du skulle have lyst til at kigge forbi der? (Kan ikke helt huske om i har bil, så i kan kigge forbi?) Vi står der i butikkernes åbningstider – som nok er fra 10-17 eller 17.30 ca.

    Håber vi ses. Og undskyld mange gange at jeg ikke fik skrevet om julemarkedet i Hedehusene her i bloggen.

    Knus og tanker fra Henriette

    Ps. Er vild med din liste over hvilke julegodterrier der ikke feder i den søde juletid. Må jeg evt. udgive den i min blog. synes den var SÅ sjov.

  3. Det gør ikke noget, man kan ikke altid være lige med med hensyn til at skrive på sin blog ( selv er jeg cirka 100 indlæg bagud, men jeg håber stadigvæk på at få tid til at skive om alt det, som vi oplevede og så i vores sommerferie både den i år og den sidste år ).

    Jeg når ikke til Jyllinge centret i denne omgang, der er lidt for meget andet på torsdag, som jeg også lige skal nå 😦

    Men hensyn til alt det der ikke feder i den søde jultid, så er det en e-mail der snart har været langt omkring, så jeg kan ikke lige se, at der skulle kunne ske noget ved at du bruger den på din blog,

  4. Jeg vil bare lige sif tak for vores hyggesnak i mandags og undskyld fordi jeg ikke har fået det skrevet før nu., men jeg ville have skrevet det i et indlæg på min blog, men så langt nåede jeg desværre ikke.

    Jeg håber, at det går god både med og hos dig. Vi skrives eller tales ved.

Skriv et svar

