Kanon fødselsdag – inkl. masser af flotte gaver


Sikke en fantastisk dag jeg havde i onsdags. Det er helt overvældene hvad jeg fik af hilsner på dagen. Jeg har kopieret dem alle ind i et word dokument, og de fylder faktisk 3 hele A4 sider. Så hold da op. Og jeg som troede ingen ville huske min føsda😉 Jeg fik mange hilsner via både, sms, tlf. opkald, msn, her i bloggen, og især via Facebook. Så det er jo helt overvældende. Og jeg vil gerne takke hver og én der har skrevet til mig. Det betyder SÅ meget for mig at netop DU tænkte på mig.

Jeg vil gerne vise mine skønne gaver frem. Jeg er rigtigt glad for dem alle, og intet skal byttes – hvor heldig kan man lige være. Teksen til hver billede står under billedet.

Kasserne/Puff’ne fra Strikketøserne. Skønt og så kan der endda være garn nede i dem. *weeee*

Strikkeklubbens varemærke. *Hehe* Det er åbentbart blevet en tradion at give disse skønne fut-sko når strikketøserne har fødselsdag. Og de ER også kanon dejlige at have på.

Gave fra Maria fra strikkeklubben. En kurv fuld af garn, en Knit-Picks strikkepind nr. 5 rundpind. Drops katalog, thekop inkl. thebreve. Servietter og lambrusco.

Som I kan se, kunne jeg slet ikke lade strikkepinden være, og startede allerede op på et halstørklæde på den lange led. Glæder mig til at se det færdige resultat. Og ihhh hvor er den bare skøn at strikke med den knit-pick’s pind.

Fra Farmor & Farfar – en smuk urtepotte med to skønne roser i. Og så fik jeg 500 kr. i gave af dem.

Jeg brugte allerede nogen af pengene igår på disse bukser – da jeg var i Roskilde med mormor og shoppe. Resten af pengene er gået til en grå trøje, som jeg købte for 14 dage siden ca.

Et utroligt smukt kort fra Vivi/Basuna – som jeg jo kender fra Jylland, og som jeg bytter tebreve med bla. Hun sendte mig simpelthen et hel kasse fuld af små gaver, pakket ind hver for sig. Det var så skønt og sjovt at pakke dem op – 1 for 1 – mens jeg chattede med Vivi over MSN.

Skønne gaver fra en skøn veninde. 3 søde katte i træ, tørred fisk til kis-kattene. En god bog om fødselsdags-kager. En venindebog (ligesom i folkeskolen) hvor Vivi selv havde udfyldt første side. 2 nisse opskrifter. En deodorant, som dufter skønt. En filtet taske. En nøglering “Friends Forever”. Et mobilvedhæng. Og sidst men ikke mindst, SORT PEBER…..!! Hehe. fordi jeg er jo næppe blevet gift inden jeg fyldte 30 år.

Af min far, fik jeg dette skønne sæt “Knit-Pick’s” strikkepinde. Det er simpelthen så mange forskellige størrelser pinde, vidst nok fra 3,5 til 8. Og så er der 4 weire, som du simpelthen skifter ud efter behov. Så det hele er løsdele. Men altså jeg er så glad for det. Og er glad for at jeg har Maria’s at strikke på indtil videre. Fordi mine forældre sagde at jeg hellere måtte vente med at pakke det ud, til at jeg så om jeg fik flere. Og måske et som ikke var plomberet….! Æv osse. Jeg ville nemlig gerne prøve det af….. Men nej – må vente til efter d. 1. nov. Hvor festen skal holdes.

Af Mor og hendes kæreste fik jeg 4 skønne toppe, som passer perfekt. En alfi kande som jeg længe har ønsket mig, og så fik jeg Scanpan gryder. Liiige hvad jeg havde ønsket mig.

Disse skønne blomster, har jeg fået af min mor’s kæresete og hans datter. Ihhh hvor er de bare flotte. Og lige mine yndlingsfarver. Nu står de fint på sofabordet og pynter gevaldigt.

Mig og min far, på Kineser Restauranten i Greve. Super mad, som sædvanligt – og en skøn aften jeg havde der.

Min mor og hendes kæreste, også taget på kineser restauranten.

Så alt i alt en skøn dag jeg havde mig. Og endnu engang, TUSIND tak for alle de skønne hilsner jeg fik på min fødselsdag. Det var med til at gøre det til en kanon og uforglemmelig dag. TAK.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Kanon fødselsdag – inkl. masser af flotte gaver

  1. Tine siger:

    Dejlig at læse, at du havde en skøn dag og så kan du jo glæde dig, at du har næsten ti år til at vende dig til, at du fylder 40.😉

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Ja jeg havde en skøn dag. Og du har ret, nu har jeg små 10 år’s tid, til at vende mig til tanken om endnu en rund fødselsdag *Smiler*

Skriv et svar

