Hverdagen

En hyggedag herhjemme


Jeg har haft en rigtig hyggelig dag hjemme i lejligheden. Jeg har brugt det meste af dagen på at sætte varer til salg på min konto på QXL.dk – jeg har jo fået over 250 gratis oprettelser (á 2 kr. pr. ting jeg sætter til salg). Så det er mange penge man kan spare, hvis man sætter noget til salg. Så idag har jeg brugt dagen på at sætte garnting til salg for farmor’s velgørenheds organisation. Imorgen er planen at sætte de sidste hjemmesko til salg fra Hedehusene-Arbejdsgruppe’s hjemmeside.

Derefter vil jeg skrive de sidste ting ind jeg har til min egen nye SHOP-Hjemmeside. Og så sætte mine egne ting ind på QXL.dk – så jeg kan nå at sætte de 250 auktioner ind. Jeg ved ikke om det lykkes, men jeg vil da prøve. Inkl. farmor’s velgørenheds ting går det nok.

Så det er lidt hvad jeg brugte dagen på idag. Efter min far gav mig et lift hjem mod lejligheden i morges. Jo – jeg fik foresten også en eau de toillette parfume af Kim da han vågnede senere på formiddagen. Den dufter rigtigt godt. Tusind takker Kim.

Senere fik jeg også svaret alle tilbage inde via Facebook.com – det var rigtigt godt, fordi havde så dårlig samvittighed over at jeg ikke fik svaret på dagen. Der fik jeg kun svaret på MSN, SMS og mail. Men nu burde jeg have svaret alle retur, og sagt tak for hilsen. Håber jeg – ellers må du/I lige råbe op…. Så er det en fejl jeg ikke har fået sagt tak endnu :-/ Men det kan jo ske.

Her til aften sidder jeg og ser ‘Talent 2008’ der er finale. Og jeg kan ikke helt finde ud af hvem jeg mon holder med. Jeg synes de alle er lige dygtige. Nu er der tv-avis, og kl. 21.30 får vi svaret på hvem der bliver ‘Talent 2008’. Jeg glæder mig til at se hvem vinderen mon er.

Update Kl. 23.13: Det blev Robot-drengene der vandt. De var søren’me også gode må jeg sige. De lavede et fantastisk show synes jeg.

Skriv et svar

