Imorgen sker det ;-)


Så er det imorgen det sker, at jeg rundet det skarpe hjørne 30 år. Det bliver lidt spændende at se hvad dagen mon bringer. Jeg har ingen planer om at nogen skal komme forbi, jo – min farmro har truet med at hun måske kommer. Men ellers skal jeg bare hygge herhjemme, og om aftenen skal jeg ud og spise med min far, min mor, og min mors kæreste. Vi skal på kineser restauranten i Greve, hvor jeg bare elsker at være. Det er super god mad man får derude😉 Alt i alt, skal det skam nok blive en god dag håber jeg.

Igår brugte jeg dagen på at skrive ting ind på min shop hjemmeside. Den er langt fra færdig, da jeg kun nåede at sætte biller ind af bøgerne igår, men jeg regner med at få sat resten af teksterne ind idag. Jeg har jo fået en del gratis oprettelser på auktioner på QXL. Så regner med at starte hvad jeg har på hjemmesiden. Og se om jeg kan komme af med noget af det. Hvilket ville være rart, at have så lidt i lejligheden, inde jeg skal flytte.

Senere ringede Lene, og vi kørte sammen op i Rema og fik handlet og aflevet flasker, hvilket var fint, fordi jeg havde en hel del. Bagefter var Lene med inde og se på nogle af de loppeting, jeg ikke selv er int. i længere. Mest fordi at de var for store, til at opbevare. Vi fik båret tingene ned til Lene, og bagefter gik jeg ind og sad og chattede lidt, samt foldede nogle teposer til kort.

Senere så jeg ‘Maj og Charlie’ på TV3, og så kom Kim hjem med en ny fisk, som desværre var så stresset fra dens tidligere akvarie, og nu blev jagtet helt vildt i det nye, fordi det var en han. Og så tog Kim den op, og satte den ned i det lille akvarie, som vi tidl. havde platyer i, men dem har Laura jo fået.

Jeg kom i seng ved 00.30 tiden, og vågnede idag ved 7.30 tiden. Idag skal jeg rydde lidt op, så skal jeg i DPC kl. 12, og så skal jeg holde strikkeaften i aften. Det skal nok blive kanon hyggeligt, at se nogle skønne quinder igen. Holder utroligt meget af alle jer fra strikkeklubben😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Imorgen sker det ;-)

  1. Tine siger:

    Er det så slemt at fylde 30 ?😉

    Jeg synes, at mit liv kun blev bedre efter den fødseldag.🙂

    Så skal vi ikke bare håbe på, at dit liv gør det samme ?

    Knus her fra Roskilde, hvor jeg stadigvæk hoster og snotter og oven i det hygger jeg mig også med småmigræne i dag.😦

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Tror ikke det “normalt” er slemt at fylde 30 år. Men lige nu hvor jeg måske har det svært oveni, med at skulle bo alene, finde et nyt sted at bo og alt sådan noget.

    Tjah, så synes jeg bare det hele virker lidt uoverskueligt – og så TREDIVE år….!!! Det lyder sku gammelt *Fnis* Nu har jo jo vænnet mig til at være i 20’erne i de sidste 10 år…..

    Det sjove af det hele, er at jeg nu er ældre end min moster. Hun bliver nemlig aldrig en dag over 29 år. *Hehe*

    Hvor gammel er du egentligt selv Tine, hvis jeg må være så fri at spørge? Synes ikke jeg kan lurer det i din profil/blog🙂

  3. Tine siger:

    I mit allerførste indlæg ( se … http://denkreativeand.dk/index.php?m=04&y=06&entry=entry060401-120000 ) skrev jeg, at jeg er et forårsbarn anno 1965 og at jeg bor sammen med et julebarn anno 1964, endvidere skrev jeg i mit indlæg “Et spørgsmål om størrelse eller mangle på sammen” ( se … http://denkreativeand.dk/index.php?entry=entry081002-060000 ) at selv om jeg efterhåndens er næste selvdød ( læs: 43 år ) så er jeg desværre ikke højere end et barn på 14 år og tykkere end et barn på 12 år.

    Men ellers så har jeg det sådant, at jeg fortrækker, at mine læsere læser med på min blog på grund af dens indhold og ikke på grund af min sociale status, højde, alder eller mangel på sammen.

    Knus her fra Roskilde, hvor min kalder på mig.

  4. Tine siger:

    Det er min seng, som kalder på mig.

Skriv et svar

