Skal stå i loppebod i dag *Weee*


Glæder mig så meget til at skulle stå i loppebod idag. Jeg vågnede her kl. 5 og kunne ikke sove mere. Sad og talte lidt med Kim, og nu har har så lagt sig til at sove, og jeg sidder her på den bærbare inde i stuen og blot venter på at jeg skal afsted sammen med Lene kl. 8 ca.

Vi skal stå i bod i parkeringskælderen i ‘Herlev Bymidte’ og jeg er spændt på om det mon er et besøgt sted, og om hvor meget vi kan få solgt og sådan. Jeg skal bare af med nogle af alle mine ting og sager. Også inden jeg skal flytte så jeg kan få ryddet lidt ud *S*

Ang. lejlighed, så har jeg nu fået en masse papirer på hvor jeg er skrevet op i lejeboliger og sådan i storkøbenhavn. Og det er jo fint nok, men skal lige have ændret nogle af dem, bla. pga. det med kun 1 husdyr tilladt, det holder jo ikke, og vil bestemt ikke snyde, det har jeg simpelthen ikke nerver til.

Ellers så har jeg været hos min far siden torsdag, hygger mig en del derude om torsdagen, og om fredagen var jeg med min moster og mormor en tur i skoven. Hvilket var utroligt hyggeligt, og meget smukt. Skal se om jeg kan få lagt billeder ind derfra, for hold da op nogle skønne efterår’s farver der var der.

Senere tog jeg hjem til farmor, og vi nåede at sortere alle loppetingene til julemarkedet, som jo er lige om hjørnet. (9. nov). Der skal jeg jo også stå i loppebod, og sælge alt det der er kommet ind, af brugte ting og sager. Det glæder jeg mig til. Skal nok se at få gjort noget reklame for det julemarked også. Det bliver SÅ godt i år, hvor vi har 30 år’s jubilæum, i hjælpeorganisationen. Men mere om det senere.

Ud over det, fik farmor og jeg også samlet 2 larver, 6 katte, og jeg fik strikket en af de store mus færdige. Lørdag kørte farmor mig så hjem, og jeg brugte eftermiddagen, på at sortere mine loppeting så jeg kunne koge det ned til 6 kasser som er halvdelen af Lene’s bil.

kl. 17.30 pakkede vi så bil, og så gik jeg ellers ind og fik slappet lidt af. Chattede lidt, og så tv. Kl. 23 gik jeg i seng, og så vågned jeg så op her kl. 5.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Skal stå i loppebod i dag *Weee*

  1. Tine siger:

    Da jeg boede i Herlev, var loppemarkedet i parkeringskælderen under Herlev Bymidte Butiks Center, som det hedder i dag, meget besøgt, så jeg håber og tror på, at der nok skal komme en hel del forbi jeres bod samt at I nok skal få solgt noget i løbet af dagen.

    Jeg kan se, at du har været tidligt oppe i dag, hvordan følelse det og fik du nydt solopgangen ?

    Her i Roskilde var den smuk.

    Med hensyn til min mail i fredags, hvis du har lyst til at snakke, så send mig en mail, så sender jeg mit mobilnummer til dig.

    Kæmpe knus her fra Roskilde, hvor jeg bruger tiden på at snotte, da min Skat har smittet mig. 😦

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Tine – Som du spåede – så blev vores bod godt besøgt ja. Det var bare skønt ja.

    Jeg var tidligt oppe ja, men har desværre ingen mulighed for at se solopgang fra mine vinduer – æv bæv.

    Jeg sender dig lige en mail med mit nummer, det kunne være skønt at få dit også.

    Og god bedring, det lyder ikke godt at din skat har smittet dig.

    Knus herfra.

Skriv et svar

