Fedt loppemarked idag


Sikke et fedt loppemarked idag, hold da helt ferie, der var mange mennesker, i forhold til hvad jeg havde turdet håbe på. Plus det var større end jeg også havde håbet på. Det var ca. ½ af parkeringskælderen i Herlev Bymidte.

Jeg solgte godt, og der var kunder fra vi kom og helt til ved 13 tiden, den sidste time var lidt død, men alligevel fik vi da solgt en smugle, og holdt ud til den bitre ende. Jeg havde som tidl. skrevet 6 kasser med derud, og havde 4½ kasse ja næsten kun 4 kasser med hjem. Hvilket var super fedt. Jeg fik solgt en del bøger (bla. en masse af Laura’s, som jeg skal sælge for hende), og en del dvd’er jeg havde sorteret gevaldigt ud i reolen, og det solgte også fint. Ud over det havde jeg lidt blandet ting med, som jeg også solgte noget af. Alt i alt en kanon dag. Og jeg ville ønske vi kunne nå derud igen en dag, inden det snart slutter igen, de næste 2 søndage kan jeg dog ikke, d. 9. nov er der jo julemarked hos Farmor, og d. 16. nov, skal Lene og jeg stå for KREA-Hafnia møde, via www.rokken.dk – hvor vi skal lave teposefoldninger.

Men måske det ikke er slut der endnu, og vi kan nå at komme derud igen. Det kunne jeg vildt godt tænke mig. Så Lene, hvooooornår skal vi derud igen *B*

Bagefter gik vi ind til Lene, og sad og hyggesnakkede. Det var rigtigt rart at få talt om noget af alt det som foregår oppe i mit hoved. Og selvom at jeg mest havde lyst til at sætte mig ned og tude over det hele, gjorde jeg det dog ikke. Aner ikke helt hvorfor, Lene kan jeg jo godt græde overfor. Men tjah, gjorde det bare ikke. Jeg havde nok haft brug for det.

Nu har jeg lige siddet og set ‘Sommer’ – den var god igen idag. Kim er her også, vi vil prøve om vi ikke kan være her sammen, indtil vi finder noget andet. Og indtil nu går det da. Så nu vil vi se tiden lidt an, vi er jo som tidl. skrevet ikke uvenner.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

3 svar til Fedt loppemarked idag

  1. Cowspot siger:

    Har lige været inde og lurer på Lions hjemmeside. Vi kan tage ud i kælderen igen den 23 Nov. Var det noget. ?

    Knus

    Koen fra Vanløse

  2. Solsikkens-Sang siger:

    @ Cowspot – Jeg skal lige høre min farmor ad, hun fylder år netop den dag. Så medmindre hun holder noget på dagen. Så er jeg frisk nok på at tage derud igen. Ved du hvornår det sluttet helt? Er det kun hele okt. og hele nov. der er loppemarked derude om søndagen?

  3. Solsikkens-Sang siger:

    @ Cowspot – Nu har jeg talt med farmor, hvis hun holder noget den dag, så bliver det først ved aftensmad’s tid. Så jeg vil utroligt gerne med på loppemarked d. 23. nov. Så hvis du kan bestille plads til os, vil det bare være super, samme sted, er også fint for mig at stå med boden. Hvis det er ledigt.

Skriv et svar

