Hverdagen

Nye Forandringer


Altså man kan heller ikke vende ryggen til denn blog, før at det som jeg skrev sidst, slet ikke holde stik længere – æv osse. Det med at bytte lejlighed gik helt i vasken, han fortrød at ville bytte, så det gik ligesom ikke alligevel.

Så stod jeg lidt på bar bund igen, med at finde et sted at bo, mit sidste håb var den anden 2 vær som skulle blive slået op samtidigt med vores 3 vær. Problemet er bare at jeg gik og troede at den 2 vær også var billig, nemlig den rene andelspris, uden forbedringer. Men idag da vi fik vurderet vores 3 vær for at få den sat til salg, var jeg fræk og spurgte om han ikke lige havde vurderet en 2 vær og om der mon var mange forbedringer i den? Desværre lød svaret at han mente der var for ca. 100.000 kr. i forbedring. Æv osse, fordi det tror jeg slet ikke jeg har råd til 😦

Men altså vi fik så vurderet lejligheden idag, og det var fint nok, han godtog også de forbedringer vi havde lavet, nemlig at blænde en dør og sætte nyt WC op, samt EL der blevet lavet i forbindelse med at vi flyttede ind.

Men men men, det med at vi har fået blændet en dør da vi flyttede ind, det skulle man åbentbart have søgt byggetilladelse til, hvilket vi ikke havde gjort. Så idag brugte vi tiden på at tage på et offentligt kontor, for at se om vi kunne få en tegning over bebyggelsen, samt få aftegnet hvilken dør der er blændet, og så skulle vi udfylde 2 skemaer, som bestyelsen så skulle skrive under. Alt det håber jeg Kim tage sig af, fordi jeg er taget ud til min far nu.

Men jeg gjorde ellers noget godt for mig selv i går, jeg satte mig som aktiv boligsøgende i de 4 store boligselskaber jeg har meldt mig ind i for 11 år siden. Derfor gik der også kun kort tid, så kom der brev, jeg blev idag tilbudt en 1 vær lejlighed i tåstrup, på 52 kvm. MEN, men må kun have 1 husdyr. Og jeg kan dælme ikke skille mig af med nogen af mine 2 katte. Det vil dem som kender mig også kende mig godt nok til, at jeg ikke kan.

Så jeg synes snart ikke jeg møder andet end modgang. I sidste indlæg gik det hele så godt. Men nu føler jeg at jeg løber panden mod en mur hele tiden, hvilket er utroligt frustrerende 😦

MEN! Jeg bliver nød til at være lidt optimist også, fordi ellers knækker jeg altså på dette. Det som dog har været dt sværeste er, at jeg skal bruge så ufattelig meget tid og kræfter på at finde et nyt sted at bo som jeg også har råd til at betale.

Det tager så meget af min tid, så jeg slet ikke har tid, og overskud til at deale med alle de mange følelser der også er indeni mig, ang. bruddet med Kim. Og DET frustrerer mig helt vildt. Jeg må ta’ det inde hos min kontaktperson på tirsdag. Fordi jeg HAR brug for at tale om det, og bearbejde mine følelser, men der er bare ikke “plads” til det i min hverdag som den ser ud lige nu.

Når folk spørger siger jeg bare, at det går fint følelsesmæssigt, men kan godt mærke at det ikke er korrekt. Jeg tænker bare mere over det praktiske med boligen. Men altså….. jeg må også lærer at tænke på mig selv!!!!

2 thoughts on “Nye Forandringer”

  1. Øv 😦

    Men jeg tror på, at når du ikke fik lov til at bytte lejlighed denne gang, så er det fordi, du får et meget bedre tilbud. Du skal bare lige venter lidt, så kommer det og så bliver du vildt glad for, at du ikke fik mulighed for at bytte lejlighed i denne omgang.

    Knus her fra Roskilde hvor tiden går lidt for hurtigt lige for tiden.

  2. @ Tine – Ja du har nok ret, der må være en mening med galskaben, at jeg ikke fik den lejlighed. Jeg håber også at jeg får tilbudt en der er måske endnu bedre.

Skriv et svar

