Hverdagen

Skal bytte lejlighed snarest ;-)


Hvis alt går vel, og banken siger ja til det hele. Og øknonimen går i orden. Jamen så skal jeg bytte lejlighed med ham i den 2 vær. Det bliver så fedt at få min egen lejlighed, et sted jeg kan kalde MIT! Indrette som JEG vil. Osv osv. Ikke at jeg ikke kan lide som jeg bor nu, men det er bare ikke min stil. Det er alt for ‘stilfuldt’ jeg kan bedre lidt det afslappet, og mere klassisk måske. Forstået på den måde, at jeg godt vil have en mønstret sofa måske – lige nu har vi jo sorte læddermøbler. Men hvis jeg kunne få en brugt sovesofa, i noget stof jeg godt kunne tænke mig. Så ville det være det ideele for mig. Gerne en 3 pers. der kan slået ud til dobbeltseng. Så skulle nogen derude have sådan en, i storkøbenhavnsområdet, så ville det være fedt hvis i gav jer til kende.

Men altså lejligheden jeg så på idag, havde ikke et nyt køkken, men et funktionelt køkken. Og badet var også okay, så det var bare super. Nu skal alt det praktiske bare gå i orden. Så er jeg glad.

Det gik fint inde i distriktscenteret. Det var dejligt at være derinde – og langt om længe tale med min kontaktperson. Det var en rigtig god snak vi fik, og vi fik vendt og drejet en masse ting, og jeg følte mig langt mere afklaret omkring det hele, da jeg gik derfra, det var en utrolig rar følelse 😉

Kim var her stadig da jeg kom hjem, nu vågen dog. Han gik også med op og kiggede på lejligheden kl. 16. Og så tog vi faktisk ned på Cafe Vic og spiste aftensmad sammen. Jow jow, vi kan skam godt være venner!

Han drog så ud til hans ven fra bandet kl. 19 ca. Og nu sidder jeg stille og roligt og ser ‘Robinson’ og hygger mig på nettet.

Jeg fik ikke lavet en tid hos banken idag, da jeg gerne ville vide først hvilke tal der er de faktiske og som jeg skal bruge til at give bankdamen, så hun kan regne endeligt på det hele.

Jeg ringede ej heller til dyrlægen, da kattene altså må vente med at blive vaccineret indtil at jeg kan overskue noget mere….. lige nu kan jeg ikke overskue det helt.

I morgen og onsdag har jeg vidst ikke de helt store planer. Hvilket er fint nok, trænger til at blot være her, og slappe lidt af. Det vil være rart nok.

På søndag har Lene og jeg planer om at tage på loppemarked, og stå i bod. Det er vidst i Herlev Bymidte. Og jeg glæder mig helt vildt. Det bliver SÅ godt 🙂

Så skal lige ud til min familie i Hedehusene og vende fra ons-lør. Og så hjem igen og pakke bil med Lene, og så tidligt i seng, for at komme på loppemarked.

Skriv et svar

