Senere Idag


Det med lejligheden bliver først senere idag – ved 16 tiden. Der kom noget i vejen igår. Hvilket faktisk var fint nok, fordi Kim lå og stenede helt vildt herhjemme på sofaen igår da jeg kom hjem ved 16.30 tiden. Vi skulle ellers have ordnet lejligheden sammen, og gjort den fin, til den jo skulle vises frem igår.

Men ak nej. Her rodede, og lå tøj på gulvet og sådan. Stod opvask mm. Så det var fint der var kommet noget i vejen, især når Kim nu lå og sov så tungt.

Jeg lod ham ligge på sofaen til kl. 19.45 og gik så ind og sagde han skulle gå i seng, fordi jeg kunne godt se at han ikke var i stand til at køre nogen steder lige pt.

Så gik jeg ind og så ‘Sommer’ på DR1. Hyggede mig med det, og bagefter så jeg ‘De unge mødre’. 2 totalt yndlingsprogrammer. Så det blev en god aften. Derefter vækkede jeg Kim ved 23 tiden, så han kunne få hans medicin. Jeg lagde mig så ind i stuen på en madras, hvilket gjorde at jeg ikke sov så godt i nat. Vågnede kl. 5 og kunne ikke sove længere, pga. at jeg var alt for radbrækket i ryggen og nakken. Man sover ikke særligt godt på den madras…..! Ellers er det bare mig som er sart!

Så jeg har været oppe siden kl. 5, og nu er kl. 6.20. Det irriterer mig at jeg ikke blot kan gå igang med at rydde op før Kim er taget på job ved 8 tiden. Fordi som sagt er her rodet, og det hele trænger til en overtøring med en våd klud. Men vil ikke larme.

Men idag skal jeg så nå lidt oprydning. Kl. 13.30 skal jeg se min Kontaktperson, hvilket jeg glæder mig ufatteligt til. Jeg har ikke set hende siden brudet med Kim. Og jeg trænger så forfærdeligt til en samtale med hende.

Kl. 16 skal jeg så så på lejlighed, og min far kommer og ser på den sammen med mig, så jeg ligesom har nogen at snakke med den om bagefter. Det er altid rart.

I aften skal jeg blot være alene hjemme, og se ‘Robinson’ og ‘Maj og Charlie’ på TV3. Så jow jow, der er nok at se til idag.

Af praktiske ting, kan jeg ikke helt finde ud af hvor jeg skal huske at ringe hen idag. Men jeg må have kigget på min lille notesblok, hvor jeg skriver alt sådan noget ned. Har jo ikke kunnet ringe nogen offentlige steder hen i weekende, da der jo er lukket.

Jeg burde ringe til banken og få en tid hos hende, men vil gerne vente til jeg har set den 2 vær. og har nogle flere tal til hende…..! Så det kan jeg ikke gøre idag.

Jeg ved også at kattene skal til at vaccineres – hvilket de har skullet siden i august. Det har slet ikke noget med alt dette at gøre. Men det skal jo også nåes….. Ihhh der er så mange ting :-/

Nå men jeg finder nok ud af hvad der skal nåes idag. Har det jo skrevet end, et sted.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

