Loppemarkeds-weekend


Både lørdag og søndag har jeg været sammen med Lene, og kørt rundt og luret loppemarkeder. Det har faktisk været rigtigt hyggeligt, at sådan kører rundt. Igår var vi vidt omkring. 4-5 steder sådan ca. Fandt ikke så meget der var interessant. Men det var alligevel en god dag.

Idag stod vi så tidligt op og kørte op til Frederiksværk, der var nemlig en kæmpe loppemarked, hvor tingene var delt op, nips, køkkenting, kurve, møbler, radio/tv, bøger, porcelæn hvert for sig. Det var nemt og overskueligt. Og jeg fandt da også nogle bøger, samt nogle puder som jeg er sikker på at min farmor kan bruge som nissefyld. Så det er jo super. Lene købte også lidt ting. Og så drog vi ellers hjemad igen.

Jeg var godt kvæstet da vi kom hjem, men gik dog ikke ind og sov. Jeg har siddet for kuk-kassen og rigtigt fået slappet af. Ja så meget at jeg har ondt i bagdelen nu – hehe. Jeg har selvfølgelig siddet og strikket / hæklet imens. Strikket lidt på noget som måske kunne blive det sidste hjemløse halstørklæde jeg når i denne mdr. Og så har jeg hæklet lidt på en larvekrop, og strikket lidt på en af de små katte til Farmor’s Julemarked.

Så jow, en god weekend, med besøg hos Laura jo i fredags, og sammen med Lene 2 dage også. Men hold da op hvor er den bare gået stærkt. Jeg håber ikke den skal slutte. Jeg skal i DPC 2 gange i næste uge. Og jeg føler allerede lidt, at det bliver hårdt at skulle op. Men det kommer nok til at gå, det håber jeg.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

