Hverdagen

En lidt sløv-i-det fredag


Jeg havde en lidt skidt morgen. Vågnede ved 10 tiden, og havde virkelig brug for at sove længe tror jeg. Jeg havde en aftale i Distriktscenteret kl. 13.30. Og tænkte – ork jow, det skal jeg da nok nå.

Indtil jeg havde fået tøj på, og spist morgenmad, så overmandede trætheden mig altså igen. ÆV osse!!!! Jeg gik så ind for at nå at hvile mig 1½ time. Men da jeg vågnede igen, havde jeg slået vækkeuret fra, og kl. var over 13. Jeg var godt groggy, og død sulten. Så jeg ringede til min kontaktperson og aflyste.

Hun var utroligt forstående, da jeg forklarede at jeg var mega træt, og at jeg ikke kunne overskue at tage derind idag. Vi aftalte at vi skulle ses onsdag efter gruppen, det håber jeg er bedre, end at jeg skal derind 3 gange om ugen, altså en anden dag til min kontaktperson end gruppen er.

Jeg håber det kommer til at holde at vi kan ses om onsdagen efter gruppen. Fordi ellers kan jeg ikke lige overskue det helt.

Idag slappede jeg så lidt mere af, og jamrede mig til Kim om at jeg var for træt til at køre ud til Laura, og derfor valgte han at køre mig derud. Jeg skulle nemlig hente nogle ting hos hende. Jeg blev så derude, og vi fik rigtigt hygget os – og snakket en del. Det var rigtigt skønt at se hende igen. Jeg må indrømme at jeg kommer til at savne hende utroligt meget, hvis hun flytter endegyldigt til Fyns-land 😦 Men jeg kan jo ikke forhindre hende i kærligheden, når han nu engang bor på Fyn. Men heldigvis er internettet, tlf. og sådan opfundet, så det er bare skønt at vi kan holde kontakte den vej så. Og hun kommer vel hjem, til sjælland, på visit – ikke Laura? *Smiler*

Men det var som skrevet rigtigt hyggeligt at være derude idag. Det var skønt at jeg måtte komme forbi, og hygge mig lidt – det var lige hvad jeg trængte til 😉

Lige nu er jeg så alene hjemme, Kim er taget hjem til en af hans venner, og jeg sidder og stener tv, og hygger mig foran kuk-kassen. Jeg er ved at være godt træt, så tror snart jeg hopper til køjs. Han er vel også snart hjemme af igen.

2 thoughts on “En lidt sløv-i-det fredag

  1. Søde,

    Også jeg hyggede mig dejligt i dit selskab og skulle det ske jeg havnede på Fyn så kommer jeg jo helt bestemt til sjælland engang imellem.

    Stort varmt knus – fordi du er dejlig som du er!

  2. @ Laura – Det lyder super skønt at du stadig vil komme herover *Smiler STORT* Og tak i lige måde. Du er også skøn som du er 😉

Skriv et svar

