6 år’s Dag, Bryllup & Nyt Akvarie


Det er godt nok ved at være lidt tid siden at jeg sidst har fået opdateret. Men jeg vil prøve at komme med en update så jeg er up to date til og med idag. Sidst jeg skrev var d. 18. August. Og siden da er der da sket en masse ting, både store og små ting.

Først og fremmest havde Kim og jeg 6 år’s dag d. 23. August – det blev dog fejret dagen inden, da jeg skulle afsted til KREA-Møde med nogle fra Rokken.dk – og Kim skulle op og spille til “Kirke Prygl” oppe i hans øvelokale, hvor “Kirk” holdt 1 dags musik festival. Desværre gik Kim og hans band “A New Mind” på scenen kl. 14, og der var jeg stadig til KREA møde. Så jeg nåede desværre ikke at se ham spille. Men de havde en god dag alle dem fra bandet. Og jeg havde en god KREA-dag. Det var sjovt og spændende at møde nogle nye mennesker – og så se dem farve garn, som var temaet den dag.

Tilbage til vores 6 år’s dag. Den blev fejret d. 22 i stedet for. Da vi begge gerne ville have en skøn aften. Jeg havde handlet ind til noget lækkert wok mad, vi hyggede med vin, og god stemning. Udvekslede gaver, så lidt TV (Talent 2008). Og ellers bare nød hinandens selskab. Alt i alt – en kanon dag i hinandens selskab. Derfor gjorde det heller ikke noget at vi ikke så hinanden dagen efter.

Af gaver gav jeg Kim en ramme hvor billedet ligesom svæver i rammen. Motivet er fra vores 1 år’s dag, som også er fra vores forlovelsesdag. Et billede taget oppe ved Roskilde Fjord, og det betyder meget dette motiv for os begge to.

Tirsdag d. 26/8, der skulle der være strikkelub hjemme hos Lene, men det endte med at det kun var mig der kom. De andre meldte afbud, og jeg havde været sammen med Maria hele dagen, men hun blev syg inden jeg skulle derhjem om aftenen. Men Lene og jeg havde også en hyggelig aften. Så det var bare skøøøønt.

Lørdag d. 30/8, var Kim og jeg til Bryllup hos Sussi & Michael. Det var kanon hyggeligt, og det var et rigtigt smukt bryllup, som blev holdt hjemme i Sussi’s søsters have. Det var hendes Onkel – som er noget højt indenfor rådhuset – som viet dem. De blev viet ude i haven, og som mange sikkert kan huske, så var det jo fantastisk vejr den lørdag. Det kunne jo ikke være bedre. Faktisk skulle det have været holdt d. 23/8, men blev rykket – og d. 23/8 var det jo et frygteligt heldags-regn-vejr😦

Det var et flot bryllup, hvor alt var holdt i røde/sorte farver. Selv bruden og brudkommer holdt disse farver. Og jaaaaaaaaaaa – der var sååååååå smukke begge to.

I onsdags købte Kim så et nyt akvarie på 450 L. Det holdt hårdt for ham og hans far, at få det op og køre. Men nu står det her, og det ser sk… godt ud!!!!! Onsdag skulle hans far og ham, sætte overskabet over skænken – hvor det skulle stå på – højere op. Det drillede dem gavaldigt, så derfor tog det noget tid, før de kunne få det op og køre akvariet. Kl. 2 om natten tog hans far hjem, der kørte det. Men dagen efter måtte han komme igen, og hjælpe med at stabilisere skænken som akvariet skulle stå på. Den var begyndt at bue lidt nemlig. Men nu ser det ud til at det er stabiliseret, efter at de havde sat 8 lægter ind i skabet. Super duper, nu håber jeg bare det holder.

I weekenden var vi til fødselsdag hos en af Kim’s og mine veninder. Det var rigtigt hyggeligt, og det var rart at møde nogle nye mennesker.

Idag har min mor været her, det var skønt at se hende igen. Jeg tror ikke jeg har set hende siden før hendes ferie. Som er 4 uger eller mere siden.

Det var lidt om “ugerne der gak” – jeg skal nok prøve at opdatere noget oftere frem over🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til 6 år’s Dag, Bryllup & Nyt Akvarie

  1. Tine siger:

    Du / I har da nået en masse gode ting i løbet af den tid, der er gået siden den sidste opdatering her på bloggen.🙂

    Det der med ikke at få opdateret sin blog, kender jeg kun alt for godt – man oplever en helt masse godt, som man gerne vil fortælle samt skrive om, men når man det ?

    Imens jeg går hjemme, har jeg sat mig for, at min blog skal have tidsrummet fra 05:30 til 07:00 hver morgen og så prøver jeg på at få skrevet mindst et indlæg i løbet af den tid.

    Men på trods af det er jeg stadigvæk “bagud” i hvert fald hvis jeg gerne vil skrive alle indlæg om alt det, som vi oplevede samt så i løbet af vores ferie for ifølge den liste, som jeg skrevet over de indlæg, som jeg gerne vil skrive, men som jeg endnu ikke har nået at skrive, er jeg ikke mindre end 108 indlæg bagud.

    Jeg venter spændt på den dit næste indlæg.🙂

  2. @ Tine – Tak for din kommentar. Det lyder godt at jeg ikke er den eneste der altid føler mig bagud i min blog.

    108 indlæg siger du at du er bagud, hold da op!!! Jeg tør slet ikke skrive ned hvad jeg gerne ville skrive om. hehe. Tænk nu hvis min liste var lige så lang – hehe…

    Men god blog skrivning. Det lyder som om du har nok at tage dig til, hvis bare tiden var til det🙂

Skriv et svar

